تسلا رودستر مدل 2023 ؛ پرشتاب ترین خودرو جهان

اگر زمانی که ایلان ماسک برای تولید نسل دوم تسلا رودستر اعلام کرده است درست باشد، این خودرو برقی به زودی به میدان خواهد آمد و رکوردها را خواهد شکست. تسلا رودستر جدید شتاب صفر تاصدی برابر با 1.9 ثانیه خواهد داشت و حداکثر سرعت آن به 402 کیلومتر بر ساعت خواهد رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، برد تسلا رودستر مدل 2023 بیش از 997 کیلومتر اعلام شده است و چنانچه این اعداد و ارقام در دنیای واقعی نیز قابل دستیابی باشند، هیچ خودرویی به گرد پایش نمی رسد.

در سال 2017 از تسلا رودستر جدید آن رونمایی شد و هنوز هم تاریخ دقیق عرضه آن به بازار مشخص نیست. کمپانی تسلا ابتدا سال 2020 را برای عرضه آن در نظر گرفته بود ولی طبق آخرین گفته های مدیر عامل این شرکت، این خودرو در سال 2023 روی خط تولید خواهد رفت.

آریاک سفر

انتظار می رود قیمت تسلا روستر مدل 2023 هم مانند عملکردش بسیار بالا و باورنکردنی باشد. البته کمپانی تسلا هنوز این قیمت را به صورت رسمی اعلام نکرده است ولی گمان می رود قیمت تیپ پایه از 200000 دلار شروع بشود و قیمت تیپ Founders Series چیزی بیش از 250000 دلار باشد.

تسلا رودستر مدل 2023 یک خودرو اسپرت چهار نفره است که از سقف شیشه ای  متحرک بهره می برد و مانند دیگر محصولات تسلا بدنه ای صاف و ساده و بدون تزیین دارد. در واقع، تسلا رودستر جدید یک خودرو اسپرت، مدرن و پیچیده است که بسیاری از عناصر سنتی تسلا را در خودش دارد و انتظار می رود علاوه بر رنگ قرمز، با رنگ های مشکی، سفید، خاکستری و آبی نیز در اختیار مشتریان قرار بگیرد.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

 

مرتبط با : تسلا
نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز