نیسان آریا 2023 ؛ یک شاسی بلند شیک و جوان پسند (ویدیو)

کمپانی نیسان با تولید شاسی بلند آریا مدل 2023 خط تولید خودروهای برقی اش را توسعه داده است و آن را از پاییز 2022 به بازارهای جهانی عرضه خواهد کرد. این خودرو برقی بیش از 482 کیلومتر برد خواهد داشت و به زودی در شوروم های نیسان در کنار نیسان لیف خواهد ایستاد. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که شاسی بلند نیسان آریا مدل 2023 را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، نیسان آریا یک خودرو کاملاً جدید از این خودروساز ژاپنی است. این خودرو برقی بردی بیش از 482 کیلومتر دارد ولی این برد فقط در حالتی به دست می آید که به صورت سفارشی به باتری بزرگ تر 87 کیلووات بر ساعتی و پیکربندی دو موتور بر روی محورهای عقب و جلو برخوردار شده باشد.

نیسان آریا مدل 2023 بر خلاف نیسان لیف، به صورت استاندارد فقط با دیفرانسیل جلو به بازار عرضه می شود و سیستم چهار چرخ محرک و دو موتوری فقط به صورت سفارشی در اختیار مشتریان قرار می گیرد. بنا به گفته کمپانی نیسان مدل های دیفرانسیل جلو شتاب صفر تا صدی برابر با 7.2 ثانیه خواهند داشت ولی چنانچه شتاب بیشتری بخواهید ناگزیر باید مدل چهار چرخ محرک را انتخاب کنید که شتابی برابر با 5.0 ثانیه دارد.

آریاک سفر

نیسان آریا مدل 2023 می تواند به صورت سفارشی به سیستم ProPilot 2.0 مجهز بشود. این سیستم از فناوری نیمه خودران بهره می برد و به راننده اجازه می دهد در شرایطی خاص دستش را از روی فرمان بردارد.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

 

مرتبط با : نیسان
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز