شاهکاری از رولزرویس ؛ این بار یک خودرو برقی فوق لوکس (ویدیو)

تور لحظه آخری-کاماپرس

مانند دیگر خودروسازان جهان، کمپانی رولزرویس هم به سوی برقی کردن محصولاتش پیش می رود و تصمیم دارد تا سال پیش از 2030 فقط خودروهای برقی تولید کند. این خبر برای خودروسازی که به طور سنتی خودروهای بنزینی لوکس تولید می کرده بسیار مهم است و نخستین محصول برقی این برند که اسپکتر نام دارد از عملکردی فوق العاده بالا برخوردار خواهد بود، بسیار لوکس است و صد البته صدای شنیدنی خواهد داشت. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که رولزرویس اسپکتر را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، نخستین محصول برقی کمپانی رولزرویس توجه زیادی را به سوی خودش جلب کرده است و علی رغم قیمت بالای 413000 دلاری اش، کمپانی رولزرویس اعلام کرده است که صدها سفارش برای خرید آن دریافت کرده است. رولزرویس اسپکتر که به تازگی به صورت رسمی رونمایی شده است، رقیب سرسخت کادیلاک سلستیک به شمار خواهد آمد که 300000 دلار قیمت دارد.

بنا به گفته مدیر رولزرویس، این کمپانی تا کنون بیش از 300 تقاضا برای خرید این خودرو فوق لوکس از مشتریان آمریکایی دریافت کرده است. این مشتریان به صورت حضوری به دفاتر نمایندگی رولزرویس در انگلستان رفته اند تا حتی بدون این که این محصول جدید را از نزدیک دیده باشند بتوانند با اطمینان خاطر آن را سفارش دهند.

راز آسمان پایتخت

آن طور که اعلام شده است رولزرویس اسپکتر بر روی یک پلتفرم جدید سوار خواهد شد و موتور برقی آن می تواند 577 اسب بخار نیرو تولید کند. این میزان نیرو، اسپکتر را قادر می کند ظرف 4.4 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست بیابد.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید و ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : رولزرویس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز