غرش فراری روما 2023 ؛ شاهکاری از تیونینگ منصوری (ویدیو)

فراری روما یک خودرو جی تی جمع و جور است که بازاریاب های کمپانی فراری آن را یک ماشین فرمول 1 خطاب می کنند که لباس مهمانی پوشیده است. این خودرو کوپه دو در، از یک موتور میانی هشت سیلندر و دو توربوشارژری بهره می برد که نیرویش را به چرخ های عقب منتقل می کند. در ادامه ویدیویی از یک دستگاه فراری روما را مشاهده می کنید که توسط شرکت تیونینگ منصوری به طرز زیبایی آراسته شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، فراری روما نمایانگر یک رنسانس در کمپانی فراری است و تجسمی است از مفهوم لوکس بودن و عملکرد بالا. علاوه بر شکوه و زیبایی، هندلینگ بسیار تیز و فرز نیز از مزایایی این خودرو است و طرفداران رانندگی های پر شور و هیجان را به سوی خودش جذب می کند.

انتظار می رود حدود 70 درصد از خریداران فراری روما از کسانی باشند که برای نخستین بار است یکی از محصولات فراری را می خرند و طراحی خاص و هندلینگ ناب این خودرو آن ها را جذب کرده است.

آریاک سفر

در سال 2023 نسخه جدیدی از فراری روما به نام فراری روما اسپایدر به بازار عرضه خواهد شد که در مقایسه با نسخه استاندارد دستخوش تغییراتی در بدنه شده است. البته فراری روما اسپایدر از لحاظ موتوری تغییر چندانی نخواهد کرد و مانند نسخه استاندارد از یک موتور هشت سیلندر دوتوربوشارژی و 3.9 لیتری بهره خواهد برد که 612 اسب بخار نیرویش را از طریق یک گیربکس هشت سرعته و دو کلاچه به چرخ های عقب منتقل می کند.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید و ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : فراری
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز