شنبه 21 فروردین کدام بانک ها تعطیل‌ می‌شوند؟

با توجه به اجرای تعطیلی سراسری در کشور از شنبه 21 فروردین ماه این پرسش مطرح می شود که از شنبه بانک ها هم جزو مشاغل و فعالیت های تعطیل قرار می گیرند یا خیر؟

به گزارش کاماپرس، دکتر رئیسی معاون وزیر بهداشت که سخنگویی ستاد ملی مقابله با کرونا را نیز به عهده دارد در تشریح آخرین تصمیمات این ستاد تصریح کرد: از شنبه 21 فروردین ماه 1400 تعطیلی 10 روزه به صورت سراسری در کشور اجرا می شود.

جزئیات این تعطیلی و این که چه مشاغلی الزما باید تعطیل شوند و چه مشاغلی حق فعالیت دارند، همچنین این که شرکت های دولتی و خصوصی در این تعطیلات چگونه کار می کنند و تکلیف بازارهای مهم مثل بورس و بازار بزرگ تهران چیست، در خبرهای دیگر به اطلاع هم‎وطنان رسیده است و می توان این جزئیات را در کاماپرس نیز مشاهده کرد.

خبر مرتبط با جزئیات تعطیلی مشاغل و شرکت ها در تهران را اینجا بخوانید:

اما یکی از پرسش های مهم این است که بانک ها در تعطیلات سراسری 10 روزه تعطیل می شوند یا خیر. در پاسخ به این پرسش باید گفت بانک ها قطعا در سراسر کشور به صورت کامل تعطیل نمی شوند اما فعالیت آنها با محدودیت هایی مواجه است.

آریاک سفر

در واقع تجربه قرنطینه ها و تعطیلات قبلی نشان می دهد در مقاطعی که ستاد ملی مقابله با کرونا، اعلام تعطیلی سراسری می کند، ساعت کاری بانک‌ها به‌صورت شیفتی، چرخشی و دورکاری با کاهش تعداد شعب و پرسنل و کاهش ساعات کاری همراه می شود. به عبارت دیگر بانک ها با تعداد شعب کمتر و در ساعت های کمتری پاسخگوی ارباب رجوع خواهند بود. اطلاع رسانی درباره شعب دائر و ساعات کاری هر بانک توسط خود آن بانک انجام می شود.

شایان ذکر است؛ جزئیات دقیق تر از محدودیت های کاری بانک ها در تعطیلی 10 روزه تهران به محض اطلاع رسانی در کاماپرس منتشر می شود.

اخبار پربازدید را بخوانید:

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز