آزاده نامداری هیچ نوشته‌ای درباره خودکشی نداشت

طبق اعلام رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ درمنزل آزاده نامداری هیچ دست نوشته‌ای که در آن به قصد خودکشی اشاره کرده باشد به دست نیامده است.

به گزارش کاماپرس، سردار لطفی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در نشست خبری درباره پرونده مرگ آزاده نامداری مجری سابق تلویزیون اعلام کرد ، زمانی که ما به محل ورود کردیم هیچ اثری از ورود زوری به منزل، بازکردن اجباری در، آثار ضرب وجرح روی بدن و نظایر آن وجود نداشت.

همچنین چندین بار محل و شواهد از سوی کارآگاهان خبره پلیس آگاهی مورد بررسی قرار گرفت است. در تمام این بررسی‌ها اثری از قتل مشاهده نشد و نشانه‌ای از تهدید قبلی این مجری در تحقیقات ما به دست نیامده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ همچنین درباره پیدا شدن دست نوشته هایی که نامداری در آنها با دخترش گندم خداحافظی کرده و حتی تکلیف اموالش را هم روشن کرده ، توضیح داد: دست‌نوشته در تمام منازل وجود دارد، اما دست نوشته‌ای که در آن به قصد خودکشی اشاره کرده باشد به دست نیامده است.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

آریاک سفر

می‌توان گفت، که ما تمام بررسی‌های لازم را انجام داده‌ایم، نتایج اولیه پزشکی قانونی نشان می‌دهد در آن آثاری از ضرب و جرح بدنی گزارش نشده است، اما نتایج آزمایش‌های سم‌شناسی و … هنوز منتشر نشده است. به همین دلیل برای اظهار نظر قطعی باید منتظر اعلام نتایج نهایی تحقیقات پزشکی قانونی و اعلام دستگاه قضایی باشیم.

خبر درگذشت آزاده نامداری مجری سابق تلویزیون شامگاه ۷ فروردین ماه منتشر شد. پدر آزاده نامداری با توجه به اینکه دخترش پاسخگوی تماس های او نبوده، به خانه دخترش مراجعه کرده و بعد از شکستن در وقتی وارد خانه می شوند با جسد او روبرو می شوند.

کارشناسان پزشکی قانونی حاضر در صحنه جرم با توجه جمود نعشی، احتمال دادند که نزدیک به ۲ روز از مرگ آزاده نامداری می گذرد. مرگ آزاده نامداری با حاشیه های زیادی در فضای مجازی همراه بود.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز