آزاده نامداری با ۱۰۰ قرص اعصاب خودکشی کرده است؟

لست سکند

پزشکی قانونی دلیل مرگ آزاده نامداری مجری سابق تلویزیون را اعلام کرد. طبق گزارش پزشکی قانونی او با مصرف بیش از ۱۰۰ قرص‌ اعصاب و روان‌ جان باخته است.

به گزارش کاماپرس، سرانجام و بعد از ۸ روز که از مرگ آزاده نامداری مجری سابق تلویزیون می گذرد، پزشکی قانونی دلیل مرگ او را مسمومیت ناشی از مصرف تعداد بسیار زیادی قرص‌ اعصاب و روان اعلام کرد.  این نظریه کارشناسان پزشکی قانونی در خصوص علت مرگ آزاده نامداری مجری سابق صدا و سیماست که امروز به بازپرس جنایی اعلام شد.

به گزارش همشهری آنلاین، بررسی‌ها نشان می‌دهد که آزاده نامداری با خرید مقدار زیادی دارو، اقدام به استفاده بیش از 100 عدد از آن ها کرده و در نهایت نیز جانش را از دست داده است.

اخبار مهم مرتبط و خبرهای پربازدید امروز را بخوانید

راز آسمان پایتخت

خبر درگذشت آزاده نامداری شامگاه شنبه ۷ فروردین ماه منتشر شد. پدر آزاده نامداری با توجه به اینکه دخترش پاسخگوی تماس های او نبوده، به خانه دخترش مراجعه کرده و بعد از شکستن در وقتی وارد خانه می شوند با جسد او روبرو می شوند. کارشناسان پزشکی قانونی حاضر در صحنه جرم با توجه جمود نعشی، احتمال دادند که نزدیک به 2 روز از مرگ آزاده نامداری می گذرد.

پس از اعلام خبر درگذشت آزاده نامداری، شایعات زیادی در فضای مجازی و برخی سایتها درباره قتل، مرگ به دلیل کرونا، اوردوز و خودکشی او منتشر شد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز