حمید صفت در چه صورت از چوبه دار نجات پیدا می‌کند؟

تور لحظه آخری-کاماپرس

حمید صفت خواننده معروف رپ به دلیل قتل عمد شوهر مادرش ، به قصاصا و اعدام محکوم شده است اما یک راه برای نجات او باقی مانده است.

به گزارش کاماپرس، پرونده قتل ناپدری حمید صفت نهایتا با صدور حکم قصاص برای این خواننده مشهور رپ به انتها رسید. سارا غضنفری روزنامه نگار شناخته شده حوزه اجتماعی و حوادث در روزنامه هفت صبح طی گزارشی به این پرونده پرداخته و نوشته است؛حمید صفت خواننده رپ به سرعت بین نسل جوان باز کرد اما در ۲۴ مرداد سال ۹۶ پرونده زندگی او با مرگ هوشنگ، ناپدری ۶۶ ساله وی در بیمارستان فیروزگر تهران عوض شد.

ماجرای کشته شدن ناپدری به روایت حمید

حمید به جرم قتل دستگیر شد. وی در اعترافاتش درباره روز حادثه گفته بود: برادرم (پسر ناپدری) که در آمریکا زندگی می کند به من از درگیری بین مادرم و هوشنگ گفت. به خانه آنها در محدوده شیخ بهایی تهران رفتم و به رفتار او و کتک زدن مادرم اعتراض کردم. یک گلدان برداشتم و به دیوار کوبیدم تا او را بترسانم. بعد هم به سمتش رفتم و ضربه ای به صورتش زدم. همان موقع همسایه ها با شنیدن صدای دعوا مقابله خانه ما آمدند و دعوا تمام شد. من همراه مادرم خانه را ترک کردیم و یک ساعت بعد وقتی به خانه برگشتیم با ناپدری روبرو شدیم که بیهوش بود. ما او را به بیمارستان رساندیم اما جان سپرد.

کارشناسان پزشکی قانونی در تحقیقات اولیه علت مرگ را خونریزی و آسیب مغزی بر اثر اصابت جسم سخت عنوان کردند. حمید صفت بارها در دادگاه اعلام کرد به هیچ وجه ضربه به سر هوشنگ نزده است اما پسر و دختر مقتول با با پافشاری درخواست رسیدگی مجدد پرونده را دادند و در حالیکه حمید صفت خرداد ۹۷ با قرار وثیقه آزاد شده بود دادگاه در روزهای پایانی سال ۹۹ تشکیل و او به قصاص محکوم شد.

راز آسمان پایتخت

در صورتی که این حکم در دیوان عالی کشور نیز تایید شود تنها راه نجات حمیدصفت از چوبه دار جلب رضایت اولیای دم خواهد بود.

اخبار پربازدید امروز را بخوانید:

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز