شستا و پالایش یکم همزمان در یک روز مثبت شدند/ بورس و این همه خوشبختی؟!

امروز یکشنبه 21 دی ماه 1399 بازار سهام یک روز استثنایی را پشت سر گذاشت چرا که علاوه بر صعود 20 هزار واحدی شاخص هر دو نماد شستا و پالایش یکم همزمان در یک روز با افزایش قیمت مواجه شدند.

به گزارش کاماپرس، بورس امروز بعد از چند روز نامطلوب به سرمایه گذاران بازار سهام روی خوش نشان داد و نکته جالب توجه این که سهامداران شستا و پالایش یکم امروز لبخند به لب به تابلوی بورس خیره شدند.

واقعیت این است که از زمان گشایش نماد شستا و همین طور پالایش یکم کمتر روزی را شاهد بوده ایم که این دو نماد مثبت باشند. امروز اما سهامداران شستا و پالایش یکم مثبت بودن این دو سهم پرسهامدار را به چشم خود دیدند و آنها که به طلسم شدن این دو سهم باور داشتند، در عقیده خود سست شدند!

جدا از این جنبه های طنزآمیز که امروز در شبکه های اجتماعی و کانال های بورسی  کم و بیش از سوی سهامداران مطرح می شد، اغلب سهامداران مثبت شدن امروز بورس را چندان هم به فال نیک نگرفتند چرا که سایه بحث بر سر قیمت گذاری فولاد و آینده نرخ ارز و اتفاقات روزهای باقیمانده از ریاست جمهوری ترامپ و …همچنان بر بازار سهام سنگینی می کند.

فرارو درباره وضعیت بازار بورس امروز نوشت؛ شاخص کل بورس تهران در انتهای زمان معاملات با رشد ۲۰ هزار و ۸۲۲ واحدی روبرو شد و به رقم یک میلیون و ۳۰۶ هزار و ۷۱۴ واحد رسید.

آریاک سفر

به نوشته این سایت، در ابتدای معاملات امروز بورس شاخص بازار سهام تا ارتفاع ۲۴ هزار واحد هم رشد کرد، اما در ادامه روند نسبتا نزولی به خود گرفت. تا پایان معاملات شاخص کل ۱.۶۲ درصد و شاخص هم‌وزن ۱.۴۹ درصد رشد کردند که نشان می‌دهد شرکت‌های کوچک و بزرگ در کنار هم این رشد را رقم زدند. هرچند نماد‌های فولاد، شستا، وغدیر، فملی، شپنا و خودرو تاثیر بیشتری در رشد شاخص کل داشتند.

اخبار مهم بورس را بخوانید:

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بورس، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : شستا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “شستا و پالایش یکم همزمان در یک روز مثبت شدند/ بورس و این همه خوشبختی؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز