سقوط بورس به کانال 1/2 میلیونی و اعتراض تخم مرغی سهامداران + فیلم

لست سکند

بورس امروز شنبه 20 دی ماه 99 در روزی که برخی از سهامداران ناراضی و مالباخته تجمعی اعتراضی در مقابل ساختمان بورس برگزار کرده، و به سوی ساختمان تخم مرغ پرتاب کردند، 24 هزار واحد دیگر از دست داد و به کانال 1 میلیون و 200 هزار واحدی سقوط کرد.

به گزارش کاماپرس، تجمع اعتراضی سهامداران به وضعیت نامطلوب بازار سهام در مقابل ساختمان بورس در ابتدای خیابان ملاصدرا امروز با شعارهایی همچون مرگ بر مفسد اقتصادی همراه بود و خشم سهامداران با اخباری که درباره وضعیت قیمت سهام از تالار حافظ می رسید، بیشتر می شد. اخباری که نشان می داد بورس در ابتدای هفته باز هم در حال افت و کاهش سرمایه سهامداران است.

پرتاب تخم مرغ های گران قیمت به ساختمان بورس!

نهایتا سهامداران خشمگین ساختمان بورس را با تخم مرغ مورد اصابت قراردادند و بورس هم یک روز منفی دیگر را با سقوط 24 هزار واحدی و از دست دادن کانال 1 میلیون و 300 هزار واحدی ثبت کرد. جالب این که تخم مرغ هم این روزها به عنوان یکی از کالاهای اساسی بازار بسیار نامطلوبی دارد و گرانی این کالا داد اقشار کم درآمد را درآوده است.

زیان های هنگفت سرمایه گذاران بازار سرمایه طی یک ماه اخیر در حالی اتفاق افتاده که این بار دوران اصلاح بازار تمام شده فرض می شد و سهامداران در انتظار اوج گیری و جبران حداقل بخشی از زیان خود بودند.

راز آسمان پایتخت

اخبار پربازید امروز را بخوانید:

نمادهای بزرگ؛ وزنه ای دائمی به پای شاخص بورس

نماد‌های بزرگ بورس در هفته های اخیر بیشترین زیان را متوجه سهامداران کرده اند و این وضع موجب بی اعتمادی به کلیت بازار شده است. نمادهایی همچون فارس، فملی، فولاد، شستا، کگل، کچاد و وبملت امروز هم منفی بودند و تاثیر کاهشی آنها در شاخص کل باز هم مثل اغلب روزهای یک ماه اخیر ادامه داشت.

ادامه زیان سهامداران شستا و پالایش یکم

شایان ذکر است شستا و پالایش یکم که جزو سهام های پرمخاطب  و پرسهامدار – البته سهامداران ناراضی ! – بورس محسوب می شوند امروز هم مثل بیشتر روزهای یک ماه اخیر منفی خوردند به صورتی که شستا 3/16 درصد و پالایش یکم 2/9 درصد از ارزش خود را از دست دادند.

البته بازار بورس امروز یکدست قرمز نبود و برخی نمادها که عمدتا در گروه های انبوه‌سازی‌ها، سیمانی‌ها، نهاد‌های مالی، کاشی و سرامیک، حمل و نقل، لیزینگ‌ها، رایانه، ماشین آلات و لاستیک و پلاستیک به شمار می آمدند از جمله گروه‌های سبز بازار امروز بودند.

 

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار بورس، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “سقوط بورس به کانال 1/2 میلیونی و اعتراض تخم مرغی سهامداران + فیلم

  1. رئوف گفته:

    به مشکلات و تخلفات عدیده ای که در بورس اتفاق افتاده و میفته کاری نداریم یعنی نمیخوان حداقل به این خلف وعده و ضرری که به مردم رسوندن، رسیدگی و جبران کنند که هر واحد صندوق پالایشی که 4ماه قبل دولت با وعده 30 درصد سود به قیمت 10هزار تومن به ملت فروخته، امروز به مبلغ فاجعه بار 6700تومن یعنی بیش از 30 درصد ضرر رسیده!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز