فراری ترامپ با دلار 25 هزار تومانی چند؟ + تصاویر

لست سکند

فراری اف 430 دونالد ترامپ رئیس جمهور پر حاشیه آمریکا به حراج گذاشته شد. اما قیمت این فراری با دلار ۲۵ هزار تومانی چند تمام می شود؟

به گزارش کاماپرس، دونالد ترامپ رئیس جمهور پرحاشیه امریکا که چند روز بیشتر از ریاستش در ایالات متحده نمانده، حالا با سر و صدایی که درباره نپذیرفتن شکست در انتخابات به راه انداخته سر تیتر خبرهای مهم دنیاست. حاشیه های ترامپ همچنان ادامه دارد، بعد از تسخیر کنگره توسط هواداران ترامپ او اعلام کرد دولت جدیدی روی کار می آید اما او در مراسم تحلیف رئیس جمهور جدید شرکت نمی کند.

سخنانی که تا امروز جنجال زیادی به پا کرده است. اما در این میان یک خبر جالب هم منتشر شده . قرار است فراری معروف و منحصر به فرد رئیس جمهوری فعلی آمریکا در یک حراجی به فروش برسد.

حراجی Mecum Auctions، کوپه قرمز فراری اف۴۳۰، مدل سال ۲۰۰۷ متعلق به دونالد ترامپ، رئیس جمهور فعلی ایالات متحده را به حراج گذاشته است.

راز آسمان پایتخت

فراری ۵۰۰ هزار دلاری ترامپ

این فراری به عنوان بخشی از حراج Mecum Auctions Kissimmee ارائه می‌شود که از ۷ تا ۱۶ ژانویه برگزار می شود. تخمین زده می‌شود قیمت آن بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار دلار باشد، یعنی با دلار ۲۵ هزار تومانی حدود ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان. فراری ترامپ در روز‌های پایانی دوره ریاست جمهوری‌اش به حراج گذاشته می‌شود و مشخص نیست که این امر چگونه بر قیمت آن تأثیر می‌گذارد.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید:

در لیست حراج‌های Mecum اشاره شده است که این خودرو همراه با امضای ترامپ با کپی عنوان اصلی و آدرس برج ترامپ در شهر نیویورک است. بعضی از کارشناسان پیش بینی می کنند به دلیل حواشی اخیر ترامپ ممکن است این فراری با قیمت کمتری به فروش برسد.

اما از طرف دیگر بعضی از کارشناسان معتقدند ممکن است این فراری با یک قیمت عجیب به فروش برسد. با اینکه ترامپ در روزهای اخیر حواشی زیادی درست کرده و محبوبیتش را از دست داده است اما طرفداران افراطی او ممکن است در این حراجی شگفتی رقم بزنند. همان طرفدارانی که چند روز پیش کنگره آمریکا را تسخیر کردند.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “فراری ترامپ با دلار 25 هزار تومانی چند؟ + تصاویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز