ترامپ رولز‌ رویس مشکی خود را هم حراج کرد/ تصاویر و جزئیات قیمت

لست سکند

ترامپ رئیس جمهور حاشیه ساز و جنجالی آمریکا در آخرین روزهای اقامت در کاخ سفید چوب حراج به خودروهای گران قیمت خود زده و بعد از مزایده «فِراری» لوکس قرمز رنگ خود اکنون تصمیم گرفته است «رولز‌ رویس فانتوم» کم نظیر و استثنایی مشکی رنگ خود را حراج کند.

به گزارش کاماپرس، دونالد ترامپ خارج از قد و قواره های رئیس جمهورآمریکا، یک تاجر حرفه ای و باهوش است که با انواع و اقسام کارها و تجارت ها پول های هنگفت به دست آورده است.

عده ای معتقدند ترامپ از راه های غیرقانونی و بدون پرداخت مالیات ثروت هنگفت خود را به دست آورده اما نمی توان بر توانایی های تجاری این مرد جنجالی نیز به طور کل قلم بطلان کشید.

رئیس جمهوری آمریکا که این روزها آخرین روزهای اقامت در کاخ سفید را تجربه می کند در آخرین اقدامات خود دست به حراج خودروهای لوکس و گران قیمتی زده که علاوه بر قیمت نجومی به دلیل آن که متعلق به او هستند، ارزش کلکسیونی بالایی پیدا می کنند و به قیمت آنها افزوده می شود.

راز آسمان پایتخت

اولین خودروی لوکسی که ترامپ تصمیم به فروش آن گرفت یک خودرو فراری کوپه قرمز رنگ از نوع فراری اف۴۳۰ و مدل سال ۲۰۰۷ است که به عنوان بخشی از حراج Mecum Auctions Kissimmee به مشتریان عرضه می‌شود. قیمت این فراری زیبا بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار دلار برآورد شده که  با دلار ۲۵ هزار تومانی حدود ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان ارزش گذاری می شود. البته هیچ بعید نیست که در حراج، این خودرو بسیار بیشتر از این مبالغ به فروش برسد.

طرفداران ترامپ چقدر برای رولز رویس مشکی او دست به جیب می شوند؟

امروز خبر رسیده است که ترمپ قصد دارد رولزرویس فانتوم مدل 2010 خود را نیز به فروش برساند. این خودرو بر اساس تصمیم ترامپ قرار است به مزایده گذاشته شود و پیش بینی می شود با توجه به نام ترامپ روی این خودرو، قیمتی بیش از 300 هزار دلار برای آن در نظر گرفته شود. اگر دلار را در قیمت امروز آن حدود 25 هزار تومان در نظر بگیریم ، رولز رویس فانتوم مشکی ترامپ حدود 7 میلیارد و 500 میلیون تومان ارزش گذاری می شود و صد البته احتمال دارد طرفداران وی، این خودروی لوکس کم نظیر را نیز با قیمتی به مراتب بالاتر از این مبلغ خریداری کنند.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “ترامپ رولز‌ رویس مشکی خود را هم حراج کرد/ تصاویر و جزئیات قیمت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز