شستا شاخص کل بورس را بالا کشید!

سر انجام شاخص کل بورس رشد 20 هزار و 192 واحدی پیدا کرد و به مرز یک میلیون و 407 هزار و 127 واحدی رسید. شاخص کل هم وزن نیز با افزایش 3 هزار و 612 واحدی نسبت به دیروز، به محدوده 386 هزار و 938 واحدی رسید. همچنین طی روز جاری ارزش خالص مالکیت حقوقی به حقیقی بازار مثبت شد. به نظر خبر افزایش سرمایه شستا عامل اصلی صعود قابل توجه شاخص کل امروز بود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز 786 هزار و 919 معامله به ارزش 715 هزار و 719 میلیارد ریال در بازار بورس انجام شد. خبر افزایش سرمایه فوق العاده شستا تاثیر زیادی روی روند حرکتی شاخص کل بورس داشت. طبق اطلاعات موجود، افزایش سرمایه هزار و 173 درصدی شستا از محل تجدید ارزیابی توسط حسابرس و بازرس قانونی این مجموعه تایید شد. با وقوع این اتفاق، شستا به بزرگ‌ترین شرکت بورسی از لحاظ سرمایه اسمی تبدیل می‌شود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

با اعلام بلامانع بودن افزایش سرمایه شستا از جانب حسابرس و بازرس قانونی شرکت، در حال حاضر این مجموعه تنها به تایید سازمان بورس و صدور مجوز احتیاج دارد. سهامداران منتظر هستند تا هر چه زودتر این مجوز صادر شود و شستا را تبدیل به بزرگ‌ترین شرکت بورسی تبدیل کند.

علاوه بر شستا، نمادهای فارس و فولاد هم بیشترین اثر را بر شاخص کل بورس روز جاری داشتند. بیشترین افزایش قیمت پایانی روز جاری بورس هم مربوط به شپنا، شفن و شگویا بود.

تاثیرگذاری شستا در بخش‌های مختلف بورسی

طی معاملات امروز سهام وبملت بیشترین ورود پول حقیقی را داشت، سپس شفن و شستا بیشترین ورود پول حقیقی را در بازار بورس امروز به ثبت رساندند. امروز بیشترین صف خرید هم مربوط به نماد شستا با مبلغ 2 هزار و 800 میلیارد بود. البته نمادهای جم پیلن و آپ هم صف خرید سنگینی را طی روز جاری داشتند.

مرتبط با : سازمان بورس
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز