شستا اواخر شهریورماه مجمع صاحبان سهام را برگزار می‌کند

مجمع شستا قرار بود در اواخر ماه دیگر برگزار شود اما با اعلام معاون برنامه‌ریزی و توسعه این هلدینگ بزرگ بازار سرمایه، مجمع به طور میانگین یک‌هفته زودتر از مهلت قانونی  در اواخر شهریور برگزار می شود.

به گزارش کاماپرس، شرکت‌شستا در سال ۱۳۶۵ در قالب یک شرکت سهامی خاص، با سرمایه اولیه ۲ میلیارد تومان، از دارایی‌های سازمان تأمین اجتماعی تأسیس گردید. در حال حاضر این هلدینگ به طور متوسط معادل ۱۰ درصد از مجموع ارزش بازار بورس اوراق بهادار تهران، را با سهام خود و شرکت‌های زیرمجموعه در اختیار دارد.

آخرین اخبار منتشر شده از هلدینگ شستا حکایت از آن دارد که سود خالص این شرکت در سه ماه ابتدایی سالجاری با افزایش قابل توجه مواجه شده است. انتظار می رود در مجمع این شرکت نیز اخبار خوبی از وضعیت عملکرد شرکت های تابعه این هلدینگ و افزایش سودآوری شستا منتشر شده و سهام شستا با این اخبار ارزنده تر از قبل شود.

رشد گزارش های مقبول مالی در شرکت های تابعه‌شستا

جلال بهارستان، ضمن اعلام رشد ۳۱ درصدی تعداد گزارش‌های مقبول شرکت‌های تابعه شستا نسبت به سال گذشته، این امر را نشانه شفاف تر شدن عملکرد این شرکت ها در دوره مدیریت جدید دانست و بیان کرد:در سال گذشته ۱۰۹ شرکت گزارش مقبول حسابرسی شده ارائه دادند که این تعداد در سال‌جاری با رشد ۳۳ عددی به ۱۴۲ شرکت رسیده است.

آریاک سفر

معاون برنامه‌ریزی‌شستا، برگزاری به موقع مجامع، افزایش کیفیت گزارش‌ها و افزایش چشمگیر گزارش‌های مقبول را از مهم‌ترین اقدامات در راستای برگزاری مجامع شرکت‌های تابعه شستا در سال‌جاری دانست.

دنیای اقتصاد در گفت و گویی با وی نوشت: با سرعت عمل و همراهی ایجاد شده گزارش‌های طرح توجیهی پروژه‌ها و گزارش‌های افزایش سرمایه شرکت‌ها ظرف یک‌هفته بررسی، اصلاح و تعیین تکلیف می‌شود.

اخبار مهم بورس را بخوانید:

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : شستا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز