شرکت‌ های هواپیمایی نرخ بلیط را افزایش می دهند؟

شرکت هواپیمایی-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

رئیس سازمان هواپیمایی کشور اعلام کرد که شرکت‌های هواپیمایی حق افزایش قیمت بلیط را ندارند. این پاسخی به تلاش و تقاضای چند ماهه شرکت‌های هواپیمایی برای افزایش قیمت بلیط‌ ها بود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری و تفریح، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، محمد محمدی‌بخش در پاسخ به درخواست شرکت‌های هواپیمایی برای افزایش قیمت بلیط گفت که «هیچ یک از شرکت‌های هواپیمایی حق افزایش نرخ‌های خود را به بیش از سقف قیمتی و یا بیش از نرخ‌نامه‌های انجمن شرکت‌های هواپیمایی ندارند».

بنابراین اگر شرکت هواپیمایی در نرخ‌گذاری بلیط‌هایش افزایش قیمتی را لحاظ کرد متخلف است و خریداران باید مراتب را به مراجع ذی‌صلاح اطلاع دهند تا با آنها برخورد شود.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

از میانه تابستان امسال ماجرای افزایش قیمت بلیط هواپیما بار دیگر در مرکز توجه‌ها قرار گرفت. بسیاری از ایرلاین‌ها و آژانس‌های مسافرتی بی‌توجه به نرخ‌نامه شورای عالی هواپیمایی به عنوان مرجع قیمت‌گذاری بلیط اقدام به گران کردن بلیط‌ها کرده بودند.

این مسئله با فرا رسیدن اربعین و موج مسافرت‌ها به عراق با دخالت دستگاه‌های نظارتی کاهش یافت و کنترل شد. ولی بار دیگر در این روزها موضوعش بر سر زبان‌ها افتاده است.

گزارش‌های میدانی هم نشان می‌دهد که ایرلاین‌ها برای بالا بردن قیمت بلیط‌های پروازی به ترفندهایی دست می‌زنند که منافع شان را تامین کند. از جمله اینکه در برخی از مسیر‌های پروازی، ایرلاین‌های برای اینکه نرخ بلیط را افزایش دهند، پروازی را انجام نمی‌دهند که همین موضوع باعث سرگردانی بسیاری از مردم شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : انجمن شرکت‌های هواپیمایی
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز