یک آژانس مسافرتی معتبر چه ویژگی‌ هایی دارد؟

ایوار-کاماپرس

امروزه پیشرفت در حوزه گردشگری و گسترش آژانس‌های مسافرتی سبب شده تا انتخاب و خرید تور برای گردشگران بسیار سخت شود، ارائه خدمات متنوع، مشتری‌مداری، سابقه کار، برنامه ریزی مناسب، حضور راهنمایان تور حرفه‌ای و… از جمله ویژگی‌هایی محسوب می‌شوند که قبل از انتخاب تور باید به آن توجه داشت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار گردشگری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس بنابر اعلام آژانس مسافرتی ایوار ، پس از آن که در سال 1841 فردی به نام توماس کوک عده‌ای از افراد را به صورت گروهی به مسافرت برد، این نوع سفر محبوبیت خاصی میان عموم پیدا کرد؛ تا جایی که امروزه آژانس‌های مسافرتی بسیاری این نوع سفر را برای گردشگران ارائه می‌دهند. اما این موضوع بدان معنا نیست که تمامی آن‌ها قابل اطمینان هستند و می‌توان از هرکدام که در دسترس‌تر است، تور رزرو کرد.

قبل از خرید تور از آژانس مسافرتی باید نکاتی را مورد توجه قرار داد تا بتوان خاطره یک سفر به یادماندنی را رقم زد. در ادامه مهم‌ترین این نکات بررسی می‌شوند؛

قبل از خرید تور از آژانس مسافرتی بخوانید!

سابقه کار آژانس مسافرتی موضوعی است که هر گردشگری قبل از رزرو تور باید به آن توجه کند. لازم به ذکر است هر چه میزان فعالیت یک آژانس مسافرتی بیشتر باشد، این نوید را می‌دهد که آژانس باتجربه‌ای است و می‌تواند گزینه مناسبی برای رزرو تور باشد. آژانس مسافرتی ایوار از سال 1381 با برگزاری تورهای فرهنگی دور اروپا برای دانشجویان آغاز به کار کرده که از فعالیت آن 20 سال می‌گذر و همین امر سبب شده تا این آژانس مسافرتی تجارب زیادی را تاکنون در حوزه گردشگری کسب کرده باشد.

راز آسمان پایتخت

تخصص آژانس مسافرتی ایوار در برگزاری کدام تورهاست؟

معمولا هر آژانس گردشگری یک نوع تور را به صورت تخصصی برگزار می‌کند؛ آژانس مسافرتی ایوار هم به سبب برگزاری و اجرای مستقیم تور اروپا شهرت دارد. این آژانس مسافرتی همچنین اولین مجری تورهای زمینی اروپا از مقصد تهران نیز به شمار می‌رود. البته چندی‌ست دیگر این نوع تور به جهت آسودگی مسافران برگزار نمی‌شود. ولی به گفته این آژانس یکی از پرطرفدارترین تورهای ایوار، تور دور اروپای زمینی با پرواز رفت و برگشت است.

این آژانس مسافرتی همچنین با همکاری شرکت فلیکس امکان خرید بلیط اتوبوس داخل اروپا را نیز برای مسافران مهیا کرده و گردشگران با این خدمت ارائه شده توسط ایوار می‌توانند در هر نقطه از اروپا سفر زمینی مورد نظر خود را داشته باشند.

تور اروپا-کاماپرس

برنامه سفر مشخص همراه با امنیتی کامل

اهمیت زمان و برنامه‌ریزی کامل پیش از سفر دیگر ویژگی یک آژانس مسافرتی موفق است، زیرا این موضوع اهمیت مسافران برای آژانس را نشان می‌دهد زیرا هر مسافری حق آن را که دارد قبل از سفر، از برنامه کامل مسافرت خود آگاه باشد. آژانس مسافرتی ایوار این امکان را برای مسافران خود قرار داده تا از مدت زمان، نوع هتل، مکان‌های مورد بازدید در طول سفر و… قبل از رزرو تور مطلع شوند و سپس با اطمینان خاطر خرید خود را انجام دهند.

امنیت کامل مسافران در طی طول سفر را می‌توان یکی از اصول مهم در مسافرت دانست که هر آژانس مسافرتی باید به آن توجه داشته باشد. به گفته ایوار این آژانس مسافرتی با همکاری یکی از بیمه‌های کشور اقدام به صدور بیمه مسافرتی می‌کند و بیمه مسافرتی را در پکیج‌های تورهای گروهی خود ارائه می‌دهد تا استرس ناشی از اتفاق‌های غیرمنتظره را در مسافران کاهش دهد.

توجه به خواسته مشتریان آژانس مسافرتی ایوار

تمرکز بر خواسته مشتریان و توجه به علاقمندی مسافران در سفر دیگر ویژگی یک آژانس مسافرتی موفق به شمار می‌رود. آژانس مسافرتی ایوار در این راستا سعی داشته با ارائه روزهای آزاد برای گردش، این امکان را به گردشگران بدهد تا با جاذبه‌های دیدنی دیگر مقصد نیز آشنا شوند و از آن‌ها بازدید کنند.

با توجه به آنکه بسیاری از گردشگران برای بار اول به مقصد گردشگری سفر می‌کنند، حضور یک راهنما در تمامی طول سفر مورد نیاز است که به گفته آژانس مسافرتی ایوار، این مجموعه تلاش داشته تا از بهترین و حرفه‌ای ترین راهنمایان تور در سفرها استفاده کند. راهنمایان تور در تمامی طول سفر همراه مسافران خواهند بود تا لذت سفر را برای مسافران بیشتر کنند و مسافران مشکلی از این بابت نداشته باشند.

لازم به ذکر است که بر اساس اطلاعات موجود در سایت ایوار، این آژانس مسافرتی اولین برگزار کننده دوره بین‌المللی پیشرفته راهنمایان تور در ایران است.

ارائه تورهای متنوع و تسهیل در دریافت ویزای شینگن

یکی دیگر از ویژگی‌های یک آژانس مسافرتی موفق ارائه پکیج‌های متنوع است که ایوار این فرصت را با برگزاری تور اروپا به صورت تخصصی و دیگر تورها همچون کانادا، کره جنوبی، ژاپن، آفریقای جنوبی، استرالیا و … در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهد. طبق ادعای این آژانس مسافرتی؛ به سبب حسن سابقه ایوار در اجرای تورهای اروپا بسیاری از سفارتخانه‌های همچون فرانسه، سوئیس، اسپانیا و… به آن اعتماد داشته و همین امر روند دریافت ویزای شینگن را برای گردشگران آسوده‌تر می‌کند.

برگزاری تورهای انفرادی برای علاقمندان به سفر سولو

بسیاری از افراد به دلایل شخصی تمایلی به سفر با تورهای گروهی ندارند که آژانس ایوار شرایطی ایجاد کرده تا این افراد در قالب تورهای فردی بنا به سلیقه خود با ایرلاین موردنظر، هتل دلخواه و… اقامت لذت‌بخشی در کشور مقصد داشته باشند.

مشتری‌مداری دیگر ویژگی یک آژانس مسافرتی معتبر به حساب می‌آید که متقاضیان خرید تور می‌توانند با مراجعه به سایت یا شبکه‌های اجتماعی پیش از خرید، نظرات دیگران را درباره تور موردنظر بخوانند و پس از ایجاد اطمینان آن را خریداری کنند.

خدمات متنوعی از سوی آژانس مسافرتی ایوار برای مخاطبان ارائه می‌شود که افراد می‌توانند برای آگاهی بیشتر یا کسب اطلاعات راجع‌به تور موردنظر خود، به سایت این شرکت مراجعه و یا با شماره تلفن 02191009100 تماس و جواب سوالات خود را دریافت کنند. گردشگران همچنین می‌توانند در سایت این آژانس مسافرتی پیش از خرید، تور موردنظر خود را با دیگر تورهای موجود مقایسه و پس از اطمینان از شرایط دلخواه، آن را خریداری کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : ایوار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز