شرایط پیش فروش وانت اس ای ۱۵۱ اعلام شد

لست سکند

پیش فروش وانت اس ای 151 از گروه خودروسازی سایپا از امروز صبح ساعت 9 بر روی سامانه این مجموعه به صورت آنلاین آغاز شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید

به گزارش کاماپرس، وانت اس ای 151 یکی از محصولاتی است که در پیش فروش سایپا با مبلغی حدود 150 میلیون و 564 هزار تومان عرضه می‌شود.

متقاضیان خرید وانت اس ای 151 سایپا می‌توانند از امروز به مدت 2 روز یعنی تا پایان 30 فرودین ماه با مراجعه به سایت سایپا نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند. این محصول در رنگ‌های سفید، مشکی متالیک و نوک مدادی متالیک برای خریداران عرضه شده که ظرفیت رنگ‌ها محدود بوده و پس از تکمیل ظرفیت یک رنگ، امکان ثبت نام برای دیگر رنگ‌ها وجود دارد. همچنین این خودرو با مدل 1401 فاکتور و طی 90 روز تحویل خریدار می‌شود.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

در این پیش فروش همانند پیش فروش‌های دیگر محدودیت ثبت‌نام برای هر کد ملی اعمال می‌شود و حداقل سن خریداران باید بیش از 18 و دارای گواهینامه پایه سوم باشند همچنین طی 48 ماه گذشته ثبت‌نام و صدور فاکتور خودرویی توسط فرد انجام نشده باشد. اگر فرد دارای پلاک انتظامی فعال است و در پیش فروش ثبت‌نامی انجام دهد تا 3 سال امکان ثبت‌نام در شرکت‌ها را از دست می‌دهد.

هنگام ثبت‌نام شماره تلفن همراه، شماره شبا، شماره حساب بانکی و شماره کارت باید به نام شخص ثبت نام کننده باشد. اگر پس از امضا قرارداد و قبل از فاکتور آپشن یا قطعه‌ای همچنین مالیات و… بر خودرو صورت پذیرد، هزینه‌ها از مشتری گرفته می‌شود. یک روز پس از پایان ثبت‌نام قرعه‌کشی انجام می‌شود و تا سه روز برندگان مهلت دارند وجه را واریز کنند وگرنه ثبت نام آن‌ها لغو خواهد شد.

وانت اس ای 151 که در این پیش فروش قیمتی معادل 150 میلیون و 564 هزارتومان دارد در حال حاضر در بازار با قیمتی حدود 180 میلیون تومان عرضه می‌شود که همین امر نشان‌ می‌دهد این محصول در بازار 30 میلیون تومان گران‌تر است.

وانت اس ای 151 چگونه خودرویی است؟

از مزیت‌های این محصول سایپا می‌توان به شتاب‌گیری مناسب نسبت به وزن کم، مصرف بهینه سوخت، سیستم تهویه مناسب به علت کوچک بودن اتاقک، تعمیرات آسان این خودرو و قیمت مناسب این محصول نسبت به سایر وانت‌های موجود در بازار که کاربری باربری دارند اشاره کرد.

این محصول علاوه بر مزایای گفته شده معایبی نیز دارد که می‌توان از  نفوذ صدای زیاد به داخل کابین، پایین بودن کیفیت مواد اولیه و قطعات شاسی،  خشک و غیر روان بودن سیستم گیربکس، عدم پایداری در حرکت هنگامی که بار ندارد و ابعاد بسیار کوچک محفظه برای جابه‌جایی وسایل نام برد.

سایپا در سال 93 تنها وانت کوچک شهری یا همان 151 اس ای را ساخت که تاکنون دیگر محصولی همانند این خودرو توسط این شرکت ساخته نشده است. البته وانت‌هایی همچون زامیاد، ریچ و پادرا نیز توسط این شرکت ساخته شده ولی این وانت کوچک شهری تنوع خاصی ندارد.

لازم به ذکر است خودروهایی همچون ساینا اس، کوییک دنده‌ای و تیبا اس ایکس نیز در این پیش فروش سایپا عرضه می‌شوند.

مرتبط با : سایپا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز