شرایط پرداخت وام فوری 1 میلیارد تومانی بانک توسعه تعاون + مبلغ اقساط

افرادی که مایل به دریافت وام فوری از طریق سپرده گذاری هستند، می‌توانند از طرح «همراه» توسعه تعاون استفاده کنند. بانک توسعه تعاون در این طرح تا 100 درصد مبلغ سپرده گذاری شده به متقاضیان واجد شرایط به صورت فوری وام خواهد داد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، افرادی که مایل به دریافت وام فوری طرح همراه بانک توسعه تعاون هستند باید سپرده بلندمدت در این مجموعه داشته باشند. نرخ سود این تسهیلات 18 درصد بوده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام هم 48 ماهه است. مبلغ وام متناسب با سپرده گذاری افراد متغیر است، اما سقف این تسهیلات به 1 میلیارد تومان می‌رسد. افراد برای دریافت این وام نیازی به ارائه ضامن معتبر، سند، سفته و … ندارند. ضمانت اصلی برای پرداخت این نوع وام، سپرده است. یعنی سپرده فرد وام گیرنده تا زمان تسویه کامل اقساط مسدود خواهد شد و افراد امکان برداشت پول از حساب خود را نخواهند داشت.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

جزئیات بیشتر درباره وام فوری طرح همراه

لازم به ذکر است که در مدت مسدودی سپرده، به اصل مبلغ حساب 16 درصد سود تعلق می‌گیرد. افرادی امکان دریافت این تسهیلات را خواهند داشت که به نام ایشان هیچ بدهی معوق یا چک برگشتی در سیستم بانکی وجود نداشته باشد. متقاضیان تسهیلات طرح همراه بانک توسعه تعاون باید مبلغی را برای تشکیل پرونده و همچنین انجام فرآیند اعتبارسنجی بپردازند.

اگر بانک به فردی، با توجه به مبلغ سپرده وی، وام یک میلیارد تومانی را با سود مشخص شده بپردازد و زمان بازپرداخت این تسهیلات هم برای او همان 48 ماه تعیین شود، مبلغ اقساط وی 29 میلیون و 375 هزار تومان خواهد بود. کل سود این وام 409 میلیون و 999 هزار و 981 تومان و مجموع رقم وام و سود آن 1 میلیارد و 410 میلیون و 60 هزار تومان است.

مرتبط با : بانک توسعه تعاون
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

5 دیدگاه برای “شرایط پرداخت وام فوری 1 میلیارد تومانی بانک توسعه تعاون + مبلغ اقساط

  1. علی نادری گفته:

    درود
    روش عجیبی هست که چند سالی هست برقراره ، در نظر بگیرید شخصی یک میلیارد تومان بلوکه کنه و شما وجه خودش رو به ایشون برگشت بدید در قالب وام ، در این فاصله بصورت اقساط وام گیرنده به بانک با بهره ی 18 درصد پرداخت کنه که در 48 ماه تقریبا میشه
    یک میلیارد و هفتصد. در صورتی که بانک اصلا پولی نداده و فقط اقساط رو جمع کرده 700 میلیون برای خودش بر میداره و یک میلیارد شما رو از اقساط خودتون به شما برمیگردونه. و در نهایت به نام وام معرفی میشه .

  2. علی نادری گفته:

    البته این وامی بود که از طریق بانک دیگه ای به من پرداخت شد امیدوارم این شرایط در انتها به شکل بازپرداخت من نباشه .

  3. خان احمد گفته:

    وقتی شما یک میلیارد و سپرده گذاری می کنی ویک میلیارد میگیری در و واقع هیچ تغییری در میزان نقدینگی کوتا مدت و قدرت خرید شما ایجاد نخواهد شد و اما وام گیرنده پس از پرداخت وام که بصورت ماهیانه پرداخت می کند ، صاحب دو میلیارد و سیصد پنجاه میلیون هست در صورت که یک میلیارد وامی که در یافت کرده می تونسته در یک کار اقتصادی سرمایه گذاری کرده باشد و همچنین وام گیرنده چون از دم قسط پرداخت می کنه سود کل آن به مراتب کمتر از سود پر داختی است . با گرفتن این وام شما می توانید یک میلیارد را در کار تولید سود آور سرمایه گذاری کنید و بعد از پنج سال دارای دو میلیارد و سیصد پنجا میلیون باشی . این وام برای افرادی که ولخرج هستند و کم تر برای کسب درآمدتلاش می کنند عالی هست چرا از یک طرف پولی ندارند خرج کنند (به شرطی وامه را سرمایه گذاری کند) واز طرفی تن به کار میدن که وامه را پرداخت کنند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز