چه افرادی امکان درخواست وام 30 میلیون تومانی بانک مسکن را دارند؟

بانک مسکن شرایطی را فراهم کرده تا موسسات، اصناف و شرکت‌ها برای رفع نیازهای فوری پرسنل خود امکان اعطای کمک هزینه لازم را داشته باشند. این وام 30 میلیون تومانی در قالب طرح «کارگشا» به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، مجموعه‌هایی که تمایل به دریافت این وام دارند باید بانک مسکن را به عنوان بانک عامل در نظر گرفته و حقوق و مزایای پرسنل خود را از طریق این مجموعه پرداخت کنند. اشخاص حقوقی متقاضی باید در یکی از شعب بانک مسکن حساب کوتاه مدت داشته باشند یا این حساب را افتتاح کنند. اعطای تسهیلات طرح کارگشا به پرسنلی که حداقل دو سال سابقه کار در شرکت طرف قرارداد بانک مسکن را دارند، امکان پذیر است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

پرداخت این وام در قالب عقد قرارداد مرابحه عام است. شرکت‌ها و موسسات به منظور اعطای این کمک مالی به کارکنان خود باید حداقل 10 میلیون ریال در حسابشان سپرده گذاری کنند. حداکثر سود این وام 18 درصد و سقف مدت بازپرداخت آن 12 ماه است.

اقساط وام 30 میلیون تومانی طرح کارگشا

مبلغ وام بسته به فرد متقاضی و سمت وی در مجموعه تفاوت دارد. اما حداکثر مبلغ تسهیلات طرح کارگشا 30 میلیون تومان اعلام شده است. متقاضیان برای دریافت این وام باید ضامن رسمی و معتبر داشته باشند. همکاران این امکان را دارند به صورت ضربدری ضامن یکدیگر شوند. متقاضیان باید بدهی معوق یا چک برگشتی در سیستم بانکی نداشته باشند. ضمنا این افراد باید هزینه تشکیل پرونده و اعتبارسنجی را هم به بانک عامل بپردازند.

در صورتی که بانک مسکن به شخصی سقف مبلغ وام را با نرخ سود مشخص شده، بپردازد، وی باید در طی یکسال ماهیانه 2 میلیون و 750 هزار و 400 تومان قسط بپردازد. مجموع رقم وام و سود آن 33 میلیون و 45 هزار تومان است.

مرتبط با : بانک مسکن
نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
آسیاتک
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز