شرایط پرداخت وام ارزان قیمت بانک سینا

تور لحظه آخری-کاماپرس

بانک سینا به مشتریان حقیقی خود در قالب طرحی به نام «میعاد» وام ارزان قیمت 200 میلیون تومانی می‌پردازد. پرداخت این تسهیلات به ایجاد میانگین حساب مورد نظر بانک بستگی دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، متقاضیان دریافت وام ارزان قیمت 200 میلیونی بانک سینا باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند. البته صرف افتتاح حساب در این بانک کافی نیست و باید حداقل سه ماه از مدت زمان خواب سپرده متقاضیان بگذرد. حداقل میزان سپرده قابل قبول برای دریافت تسهیلات این طرح، 100 هزار تومان اعلام شده است. سود این وام 9 درصد بوده و مدت زمان بازپرداخت آن به 36 ماه می‌رسد. ضمانت این تسهیلات برحسب نظر شعبه و میزان وام دریافتی یا ضامن رسمی یا سند ملکی خواهد بود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

میزان وام پرداختی بانک سینا برای اجاره مسکن

با توجه به مبلغ وام، میزان سود و مدت زمان بازپرداخت آن، مقدار هر قسط 6 میلیون و 359 هزار و 974 تومان است. کل سود تسهیلات 28 میلیون و 958 هزار و 75 تومان و مجموع رقم وام و سود آن 230 میلیون و 83 هزار و 75 تومان خواهد بود.

این بانک براساس دستور بانک مرکزی و قوانین مربوط به پرداخت تسهیلات تکلیفی، اعطای وام کمک ودیعه مسکن را سرعت بخشیده است. براساس آخرین اخبار و اطلاعات روابط عمومی بانک سینا، وام کمک ودیعه مسکن به منظور حمایت از مستاجران تبیین شده و بانک سینا از تیرماه تا پایان آبان ماه سال جاری، 6 هزار و 376 فقره تسهیلات کمک ودیعه پرداخته، البته متقاضیان دریافت تسهیلات مذکور باید در سامانه وزارت راه و شهرسازی ثبت نام کنند تا امکان دریافت این وام را داشته باشند. مبلغ این وام برای متقاضیان شهرهای مختلف، اعم از تهران، مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها متفاوت خواهد بود.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک سینا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز