وام 200 میلیونی بانک کشاورزی با چه مقدار سود پرداخت می شود؟

بانک کشاورزی به منظور حمایت از واحدهای تولیدی و مراکز تکثیر آبزیان، طرحی به نام «شیلات کارت» را تبیین کرده که افراد در قالب آن امکان دریافت وام 200 میلیون تومانی را دارند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، افرادی که مایل به دریافت این تسهیلات هستند می‌توانند آن را به صورت حضوری یا از طریق سامانه بازارگاه دریافت کنند. سقف تسهیلات شیلات به صورت حضوری 200 میلیون تومان با نرخ 12 درصد است، اما برای مبالغ بالاتر تا نرخ 15 درصد خواهد بود. امکان درخواست مبالغ بیشتر این تسهیلات از طریق سامانه بازارگاه وجود دارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

بانک کشاورزی همواره به بخش شیلات و آبزی پروری توجه داشته و برای رونق بیشتر تولید در این بخش تلاش می‌کند. به طور کلی، این بانک به منظور به کارگیری بهینه منابع برای تامین امنیت غذایی جامعه در کنار ارزش بالای غذایی آبزیان، پرداخت تسهیلات به طرح‌های شیلات و آبزی پروری را آغاز کرد. براساس اعلام روابط عمومی بانک کشاورزی، پرورش ماهی در قفس در اولویت اعطای تسهیلات قرار دارد.

آریاک سفر

میزان وام اعطایی بانک کشاورزی به بخش شیلات

براساس گزارش ارائه شده در تیرماه سال جاری، این بانک از اوایل سال 1400 تا پایان خردادماه سال جاری بیشتر از 2 هزار فقره تسهیلات را به 814 میلیارد و 100 میلیون تومان به بخش شیلات و آبزی پروری اختصاص داد. طبق آمار و اطلاعات موجود، میزان تسهیلات پرداختی این بانک برای حمایت از آبزی پروری در سه ماهه ابتدایی سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال 1400 نزدیک به 108 درصد رشد پیدا کرده بود.

این بانک علاوه بر پرداخت وام در بخش شیلات، به ارائه تسهیلات در بخش کشاورزی و رشد و توسعه این بخش نیز می‌پردازد و به افزایش سطوح زیرکشت کشور توجه ویژه‌ای دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک کشاورزی
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز