شرایط پرداخت وام 200 میلیونی بانک صادرات

لست سکند

مشتریان بانک صادرات این امکان را دارند باید ایجاد میانگین حساب حداقل دو ماهه، وام 200 میلیون تومانی دریافت کنند. این تسهیلات در قالب طرحی به نام «سنا» به مشتریان واجد شرایط اعطا می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، بانک صادرات وام 200 میلیون تومانی طرح سنا را با سود 10 تا 18 درصدی به متقاضیان پرداخت می‌کند. میزان سود تسهیلات طرح سنا به معدل حساب مشتریان و مدت زمان پرداخت اقساط بستگی دارد. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام به 60 ماه می‌رسد. افراد برای دریافت این تسهیلات باید در یکی از شعب بانک صادرات سپرده قرض الحسنه داشته باشند. ضمانت اصلی برای پرداخت این وام، داشتن ضامن رسمی است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به حداکثر مبلغ وام، مدت زمان بازپرداخت آن و نرخ سود 10 درصدی، مبلغ هر قسط 4 میلیون و 249 هزار و 409 تومان است. کل سود تسهیلات 54 میلیون و 964 هزار و 537 تومان و مجموع رقم وام و سود آن 255 میلیون و 17 هزار و 537 تومان خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

بانک صادرات؛ از ابتدا تاکنون

بانک صادرات از سال 1331 فعالیت خود را آغاز کرد و از همان ابتدا برای ارائه تسهیلات بانکی بهتر، شبکه گسترده بانکی مناسب در سراسر کشور، جذب سرمایه‌های داخلی و پس اندازهای بسیار کوچک، ایجاد فرصت‌های سرمایه گذاری در کلیه فعالیت‌های اقتصادی و … در تلاش بود. در حال حاضر این مجموعه در قالب انواع خدمات بانکی مجاز و بانکداری الکترونیک به مشتریان واجد شرایط خدمت رسانی می‌کند.

این بانک طی سال‌های فعالیت خود توانسته لوح تقدیر مدیرعامل شرکت بورس اوراق بهادار، نشان استاندارد بین المللی نوآوری و فناوری‌های مدرن بانکی از کشور آلمان، نشان ملی توسعه کیفیت خدمات در صنعت بانکداری، نشان طلایی پاسخگویی و مسئولیت پذیری در ارائه خدمات بانکی و … را به دست آورد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک صادرات
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز