وام 30 میلیون تومانی بانک مسکن برای چه افرادی است؟

شرکت‌ها و موسساتی که مشتری بانک مسکن هستند، این امکان را دارند تا با استفاده از طرح «کارگشا» این مجموعه به پرسنل خود تسهیلات 30 میلیون تومانی اعطا کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، موسساتی که خواهان رفع نیازهای مالی پرسنل خود از طریق طرح کارگشا هستند باید در یکی از شعب بانک مسکن سپرده کوتاه مدت عادی داشته باشند. سقف وام 30 میلیون تومان اعلام شده که برای هیئت مدیره مجموعه‌های متقاضی است. براساس این طرح امکان اعطای تسهیلات تا سقف 10 میلیون تومان برای پرسنل شرکت و 20 میلیون تومان برای مدیران وجود دارد. حداکثر سود این وام 18 درصد است و سقف مدت زمان بازپرداخت به 12 ماه می‌رسد. افرادی که خواهان دریافت این تسهیلات هستند باید ضامن رسمی داشته باشند. همکاران می‌توانند به صورت ضربدری ضامن یکدیگر برای دریافت این وام شوند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به سقف وام، میزان سود و مدت زمان بازپرداخت اقساط، مبلغ هر قسط به 2 میلیون و 750 هزار و 400 تومان می‌رسد. کل سود تسهیلات 3 میلیون و 4 هزار و 797 تومان و مجموع رقم وام و سود آن 33 میلیون و 45 هزار تومان خواهد بود.

آریاک سفر

آغاز به کار بانک مسکن و دستاوردهای آن

بانک مسکن رسما از سال 1318 فعالیت خود را آغاز کرد. پرداخت تسهیلات در برابر رهن اموال غیرمنقول با هدف خرید، احداث، تکمیل، تعمیر و اعطای اعتبار به شرکت‌های ساختمانی از جمله فعالیت‌های بانک مسکن در آغاز راه بود. اکنون این مجموعه در قالب انواع خدمات بانکی و الکترونیکی مجاز در حوزه ساخت و ساز مسکن و دیگر بخش‌ها به مشتریان واجد شرایط خود خدمت رسانی می‌کند.

این مجموعه طی سال‌های فعالیت خود توانسته تندیس‌های شانزدهمین دوره جشنواره ملی انتشارات، پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات، نشان برتر بانک مسکن در جشنواره شهید رجایی، نشان انجمن حسابرسان ایران و … را به دست آورد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک مسکن
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز