وام کم بهره 200 میلیونی بانک تجارت چه شرایطی دارد؟

لست سکند

بانک تجارت به مشتریان واجد شرایط خود در قالب طرح «پویا برتر» وام کم بهره 200 میلیون تومانی اعطا می‌کند. افراد به منظور درخواست این تسهیلات باید میانگین حساب مناسب داشته باشند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، وام کم بهره 200 میلیونی بانک تجارت به افرادی پرداخت خواهد شد که در یکی از شعب این مجموعه سپرده کوتاه مدت عادی افتتاح کرده باشند. متقاضیان این وام باید میانگین حساب لازم را ایجاد کنند. مدت زمان مناسب خواب سپرده برای دریافت این تسهیلات حداقل دو ماه اعلام شده است. این تسهیلات کم بهره بوده و سود آن به هفت درصد می‌رسد. ضمنا به اصل سپرده مشتریان طی پرداخت این تسهیلات دو درصد سود تعلق می‌گیرد. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات ضامن رسمی و اعتبار شغلی است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط 6 میلیون و 175 هزار و 419 تومان است. کل سود تسهیلات 22 میلیون و 315 هزار و 97 تومان و مجموع رقم وام و سود آن 222 میلیون و 415 هزار و 97 تومان خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

مختصری درباره بانک تجارت

بانک تجارت سال 1358 از ادغام 11 بانک شکل گرفت و به مردم خدمات بانک ارائه داد. در حال حاضر این مجموعه انواع خدمات بانکی را در قالب سپرده، تسهیلات و تعهدات، خدمات ویژه، الکترونیک و ارزی به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

این بانک تاکنون توانسته ستاره بین المللی کیفیت پاریس، تندیس بانک سبز، جایزه ستاره طلایی کیفیت پاریس، نماد بین المللی ستاره طلایی کیفیت پاریس و جایزه طلایی کیفیت خدمات را به دست آورد. کسب لوح کیفیت سال 2009، گواهینامه کیفیت، جایزه یورومانی 2004، یورومانی 2007 و … از دیگر دستاوردهای این مجموعه محسوب می‌شوند.

انتهای پیام

 

مرتبط با : بانک تجارت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز