شرایط مزایده جدید ایران خودرو در دی ماه 1402

شرایط مزایده جدید ایران خودرو در دی ماه 1402-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

شرکت ایران خودرو آگهی برگزاری مزایده عمومی اینترنتی خودروهای تصادفی شرکت امداد خودرو ایران (شماره ۴۸-۲) را منتشر کرد.

به گزارش کاماپرس، گروه صنعتی ایران خودرو، به نمایندگی از شرکت امداد خودرو ایران، قصد دارد تعدادی از خودروهای سواری آسیب دیده و تصادفی را از طریق مزایده عمومی و به روش اینترنتی به فروش برساند.

این مزایده از ساعت ۰۸:۳۰ تا ۱۵۰۰ روزپنجشنبه مورخ 21 دی ماه  1402 آغاز شده و تا روز یکشنبه مورخ 24 دی ماه ادامه خواهد داشت.

مزایده در جاده قدیم کرج بزرگراه شهید متوسلیان – سه راهی شهریار به سمت شهریار – دوربرگردان اول به سمت تهران بعد از سردخانه استقلال – کوچه اول داخل کوچه سمت چپ اولین درب انبار (انبار بدنه ایساکو) برگزار خواهد شد.

شرکت ایران خودرو برای جلوگیری از سوء استفاده، فرایند پیشنهاد قیمت را تنها از طریق سایت اینترنتی Auction.ikco.ir برگزار می‌کند.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

برای شرکت در مزایده، سپرده‌ای به مبلغ یکصد میلیون ریال لازم است که می‌توان آن را از طریق درگاه بانکی موجود در سامانه اینترنتی (شتاب) پرداخت کرد.

در صورت برنده شدن در مزایده، باید در زمان مشخص شده و پس از اعلام نتایج، مبلغ خودرو را حداکثر تا مهلت تعیین شده واریز نمایید، در غیر این صورت، سپرده بدون انجام هرگونه تشریفات قضایی یا اداری به نفع مزایده گزار وصول شده و شرکت کننده حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت. ضمناً پس از واریز وجه، امکان انصراف وجود ندارد.

این مزایده شامل محدودیت کدملی نیست.

شرکت کنندگان باید قبل از مراجعه جهت ثبت نام و دریافت اسناد مزایده، اطلاعات شخصی خود در وب سایت https:٫٫esale.ikco.ir را تکمیل کنند و در صورت عدم ثبت اطلاعات، امکان شرکت در مزایده وجود نخواهد داشت.

شرایط مزایده جدید ایران خودرو در دی ماه 1402-کاماپرس

انتهای  پیام

مرتبط با : ایران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز