شرایط لازم برای دریافت وام 200 میلیون تومانی بانک پارسیان

بانک پارسیان به مشتریان واجد شرایط خود که برای تعمیر و بازسازی مسکن نیازمند نقدینگی هستند، وام اعطا می‌کند. این وام 200 میلیون تومانی به اشخاصی که در یکی از شعب دارای سپرده قرض الحسنه باشند، پرداخت می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید

به گزارش کاماپرس به نقل از رده، این تسهیلات بازسازی مسکن بانک پارسیان با سود 18 درصد به مشتریان اعطا می‌شود. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام 60 ماه است اما در برخی از شعبه‌های بانک پارسیان به 36 ماه هم می‌رسد. اما افراد به منظور درخواست این تسهیلات باید در یکی از شعب بانک پارسیان سپرده قرض الحسنه داشته باشند. ضمن اینکه باید 6 ماه از زمان خواب سپرده آن‌ها گذشته باشد. برای ارائه این نوع وام سپرده مشتریان مسدود نخواهد شد و وام گیرندگان تا زمان تسویه اقساط امکان بهره گیری از حساب خود را دارند. ضمانت اصلی این نوع تسهیلات ارائه سند ملکی به نام خود متقاضی است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

دیگر جزئیات وام 200 میلیون تومانی

بعد از واریز مبلغ وام به حساب مشتریان، بلافاصله 22 درصد آن مسدود خواهد شد و به این ترتیب امکان استفاده از این مبلغ وجود ندارد. لازم به ذکر است که سند ملکی که ارائه می‌شود باید به نام وام گیرنده باشد. یکی از شرایط اصلی برای درخواست این وام، عدم اعطای آن توسط همین بانک به متقاضی است. بر اساس قوانین معمول بانکی، متقاضیان نباید بدهی معوق یا چک برگشتی در سیستم بانکی داشته باشند، وگرنه امکان دریافت این وام را ندارند.

در صورتی که حداکثر مبلغ وام به همراه نرخ سود مشخص و با مدت زمان بازپرداخت ذکر شده به مشتریان اعطا شود، هر قسط برای وی 5 میلیون و 78 هزار و 685 تومان خواهد بود. مجموع رقم این مبلغ وام و سود آن هم به 293 میلیون و 500 هزار تومان می‌رسد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک پارسیان
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

4 دیدگاه برای “شرایط لازم برای دریافت وام 200 میلیون تومانی بانک پارسیان

  1. مهدی اسماعیلی گفته:

    عزیزم ۲۲درصد بلوکه میشه ۱۵۶ دستمون و میگیره بهد باید ۶۰ قسط ۵میلیون و ۷۰۰ بدیم میشه ۳۴۰ میلیون
    دقیقا فازتون چیه؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز