شرایط فروش اقساطی خودروی آریزو 6 پرو ویژه عید

لست سکند

با توجه به استقبال مصرف‌کنندگان از خرید خودروهای اقساطی در این مطلب به شرایط فروش اقساطی خودروی آریزو 6 پرو ویژه عید پرداخته شده‌ است که در برخی نمایندگی‌ها با اقساط 60 ماهه ثبت نام می‌شود.

به گزارش کاماپرس، افزایش قیمت خودرو در ماههای اخیر منجر شده که بسیاری از مصرف کنندگان به دنبال خرید اقساطی خودرو باشند. از طرف دیگر همین افزایش قیمت باعث کاهش قدرت خرید مصرف کنندگان هم شده‌ است، به همین دلیل شرکت‌ها برای اینکه بتوانند مطابق برنامه تولید و عرضه خود محصولات را بفروشند طرح اقساطی هم ارائه کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

شرایط فروش اقساطی آریزو 6 پرو ویژه عید

خودروی آریزو محصول شرکت چینی چری است که توسط شرکت ام وی ام در ایران عرضه شده است. این محصول که به صورت سدان عرضه می‌شود یکی از گرانترین خودروهای چینی است که تا حدودی مشابه محصول تیگوی این شرکت است. در واقع این دو خودرو از نظر پیشرانه شباهت زیادی با هم داشته اما از نظر گیربکسی تفاوت‌های زیادی دارند.

راز آسمان پایتخت

شرایط فروش اقساطی در نمایندگی ها

قیمت نمایندگی این خودرو یک میلیارد و 242 میلیون و 400 هزار تومان است که در فروش اقساطی 50 درصد از قیمت محصول در ابتدا پرداخته می‌شود و مابقی هم به صورت اقساطی به نسبت تعداد ماه ها پرداخته می‌شود. برای نمونه در اقساط 60 ماه مشتری باید ماهانه 17 میلیون و 511 هزار تومان پرداخت کند. در حال حاضر شرکت‌ها برای پرداخت اقساطی محصول نرخ سود 23 درصد در نظر می‌گیرند.

مشخصات فنی خودروی آریزو 6 پرو از این قرار است که موتوری 4 سیلندر توربو شارژ با 147 اسب بخار قدرت و 210 نیوتن گشتاور دارد. این خودرو انتقال قدرت را از دیفرانسیل جلو انجام می‌دهد و به دلیل اینکه گیربکسی سی وی تی 9 دنده دارد از شتاب بالایی برخوردار است، به همین دلیل برخی این محصول را با محصولات کره ای مقایسه می‌کنند.

طبق آخرین پیگیریی خبرنگار کاماپرس ثبت نام این نمایندگی روز شنبه 19 اسفند متوقف شده است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

8 دیدگاه برای “شرایط فروش اقساطی خودروی آریزو 6 پرو ویژه عید

  1. امید گفته:

    کارخونه واقعا با چه فکری این شرائط روش را اگهی کرده؟ ۴۰۰ میلیون سود و ماهی حدود ۱۸ میلیون قسط. عمو جان مردم دارن از گشنگی میمیرن تو میخوای ماهی ۱۸ میلیون قسط بگیری اونم چی ماشین چینی؟

  2. آرش مسیح خانی گفته:

    خوبه دیگه اصل پول که قیمت ماشین بیشتر از اینم نیست میگیرن مشتری هم باید ۵سال خرج کارکنان شرکت بده

  3. محمد گفته:

    با عرض سلام خدمت همه دوستان
    فقط و فقط خودمون مقصریم که برای این ماشینای آشغال سرو دست میشکونیم
    باید همگی تحریم کنیم اون وقت خودشون التماس میکنن.همین و بس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز