افزایش ناگهانی قیمت آریزو 6 پرو

افزایش ناگهانی قیمت آریزو 6 پرو کاماپرس
لست سکند

قیمت خودرو آریزو 6 پرو مدل 1402 در بهمن ماه نسبت به ماه قبل، با افزایش 130 میلیون تومانی به 1 میلیارد و 400 میلیون تومان رسید.

به گزارش کاماپرس، قیمت این خودرو که در اواسط آبان ماه با یک کاهش 20 میلیون تومانی به 1 میلیارد و 290 میلیون تومان رسیده بود، درحال تجربه بیشترین افزایش قیمت خود در 6 ماه گذشته است. قیمت آریزو 6 پرو  فقط 10 میلیون تومان تا رسیدن به قیمت حداکثری‌اش در مرداد 1402 فاصله دارد.

مشخصات فنی آریزو 6 پرو

آریزو 6 پرو یکی از تولیدات جدید شرکت مدیران خودرو است که فرمی شبیه به نسخه قبلی آریزو 6 دارد، اما طراحی قسمت‌های جلویی و عقبی آن تاحدودی متفاوت است و سبکی اسپورت‌تر دارد. طراحی نمایه‌های ایکس شکل در قسمت جلویی این خودرو  و امتداد آن تا بدنه، تصویر عریض‌تری را از آریزونا 6 پرو به‌نمایش می‌گذارد.

بازده حرارتی 37.1 درصدی موتور 1.5 لیتری توربوی آریزو 6 پرو، از حداکثر 147 اسب بخار با گشتاور 210 نیوتن‌متر پشتیبانی می‌کند. هم‌چنین این خودرو با استفاده از فن‌آوری‌های روز دنیا تا 35 درصد افزایش شتاب داشته که این قابلیت، مصرف سوخت آن را تا 6.4 لیتر در هر 100 کیلومتر کاهش داده است.

از دیگر ویژگی‌های مثبت آریزو 6 پرو مجهز بودن به جعبه دنده سی وی تی (CVT) 9 سرعته است که گشتاور حداکثری 280 نیوتن‌متری را با تطابق بر پیشرانه خودرو فراهم می‌کند. درنتیجه رانندگان با اطمینان خاطر از خروجی مطلوب انرژی و روان بودن تعویض دنده می‌توانند از آن استفاده کنند.

راز آسمان پایتخت

مشخصات فنی آریزو 6 پرو کاماپرس

بیشتر بخوانید:

به‌علاوه دو حالت رانندگی اکو و اسپورت به آریزو 6 پرو اضافه شده تا پاسخگوی نیازهای رانندگان در شرایط متفاوت باشد. شتاب صفر تا صد این خودرو در زمان 9 ثانیه حدود 100 کیلومتر در ساعت برای حالت اسپورت است که درکنار 4 دوربین 180 درجه در چهار جهت خودرو و از بین بردن نقاط کور در نمای 360 درجه، یک تجربه پرشور را برای علاقه‌مندان به سرعت و ماشین‌های اسپورت فراهم می‌کند.

سیستم فنربندی ساده و عدم بهبود بعضی از اشکالات فنی موجود در آریزو 6 نسخه معمولی از نقاط ضعف آریزو 6 پرو است که کاربران به آن اشاره کرده‌اند.

مشخصات فنی آریزو 6 پرو کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : مدیران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز