افت قیمت 400 میلیونی خودرو سوناتا هیبرید

خودرو-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

خودرو سوناتا هیبرید 2018 از اواسط پاییز امسال افت قیمتی ناگهانی را تجربه کرده است و با از دست دادن 400 میلیون از ارزش خود در اوایل آبان، امروز با قیمت 2 میلیارد و 880 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

خودرو سوناتا هیبرید 2018 در طول تابستان نیز افت قیمتی در حدود 400 میلیون را تجربه کرده بود. البته قیمت این خودرو در ماه اخیر اندکی افزایش پیدا کرده است.

مشخصات فنی خودرو سوناتا هیبرید 2018

خودرو سوناتا هیبرید 2018 با گیربکس 6 دنده اتومات عرضه شده و پیشرانه 4 سیلندر GDi با موتور الکتریکی دارد. این محصول با 207 اسب بخار قدرت، دارای گشتاور 193 نیوتون متر بوده و امکان رانندگی با سرعت 192 کیلومتر بر ساعت را ممکن می‌سازد. نوع بدنه این خودرو سدان متوسط و نوع شاسی آن یکپارچه است. خودرو سوناتا هیبرید با سیستم‌های ترمز مختلف مانند سیستم توزیع نیرو ترمز، ترمز ضد قفل، ترمز با نیروی کمکی و سیستم ترمز برقی عرضه شده و فرمان آن دارای دکمه‌های کنترلی بوده و به سرعت حساس است. علاوه بر این، فرمان این محصول با گرمکن فرمان ارائه شده است. در این خودرو 10 اسپیکر 400 واتی قرار گرفته و علاوه بر مانیتور و نویگیشن، دوربین عقب نیز دارد.

سوناتا-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

نقاط قوت محصول

این خودرو با امکانات رفاهی بالایی عرضه شده و ایمنی مناسبی دارد. علاوه بر این کیفیت ساخت قابل توجهی داشته و امکان مصرف کمتر از 6 لیتر در شهر را فراهم می‌کند. این خودرو نسبت به رقبای فرانسوی خود تعلیق نرم‌تری دارد و در آن امکان شارژ وایرلس تعبیه شده است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز