شرایط فروش آریزو ۶ جی‌ تی

شرایط فروش آریزو ۶ جی‌ تی-کاماپرس

در پاییز سال جاری برند فونیکس، آریزو ۶ جی‌تی را به عنوان یک سدان اسپرت به بازار خودرو کشور معرفی کرد و با فراهم کردن شرایط تست درایو خودرو، علاقه‌مندان توانستند قابلیت‌های این محصول را بررسی کنند.

به گزارش کاماپرس، با گذشت چند ماه از رونمایی این محصول، تشنگی بازار خودرو برای فرا رسیدن موعد فروش آریزو ۶ جی تی کاملا محسوس است. البته آریزو ۶ جی تی در نمایشگاه اخیر خودرو تهران نیز حضور داشت و با استقبال بالای بازدیدکنندگان مواجه شد.

در ادامه به برخی از مهمترین ویژگی‌های این خودرو اشاره می‌شود.

موتور قدرتمند: آریزو ۶ جی تی از یک موتور ۱.۶ لیتری توربوشارژ چهار سیلندر به همراه گیربکس ۷ سرعته DCT برخوردار است. این موتور ۱۹۷ اسب بخار قدرت و ۲۹۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

ویژگی‌های ایمنی هوشمند: این خودرو اسپرت به صورت استاندارد از ویژگی‌های ایمنی پیشرفته از جمله ۱۳ رادار ADAS شامل ترمز اضطراری خودکار، هشدار خروج از خط و کروز کنترل تطبیقی برخوردار است. این ویژگی‌ها می‌تواند به ایمنی راننده و سرنشینان در جاده کمک ‌کند.

طراحی جسورانه و اسپرت: آریزو ۶ GT با طراحی مدرن و اسپرت خود ارائه شده و نگاه‌ها را به سوی خود برمی‌گرداند.

کابین مجهز و راحت: آریزو ۶ GT فضای داخلی راحت و چشم‌نوازی را در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد که می‌توانند از آپشن‌های رفاهی مختلف آن شامل کلاستر دیجیتال ۱۰.۲۵ اینچی، سیستم مولتی مدیا با نمایشگر لمسی ۱۰.۲۵ اینچی و شارژر وایرلس بهره ببرند.

آریزو ۶ جی‌تی با طراحی جذاب و تهاجمی، محصولی است که برای نسل جوان تولید شده و با امکان تولید قدرتی معادل ۱۹۷ اسب بخار و شتابی در حدود ۷ ثانیه، یکی از سریع‌ترین سدان‌های مونتاژی بازار محسوب می‌شود.

به نقل از اقتصاد آنلاین، بازار خودرو در انتظار فرا رسیدن موعد فروش آریزو ۶ جی‌تی است که طبق اعلام مدیران خودرو شرایط فروش و قیمت دقیق آن به زودی اعلام می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : ایرانیان خودرومدیران خودرومدیران خودرو 777
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز