شرایط فروش اقساطی خودروهای چینی اعلام شد

لست سکند

مدیران خودرو، خودروهای چینی را به صورت اقساطی به فروش می‌رساند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، موعد تحویل خودروهای ثبت نامی 45 روز کاری است که با اقساط 12 تا 60 ماهه به فروش می‌رسند. میزان حداکثر تسهیلات برای خودروهای ام وی ام ایکس ۳۳ و ایکس ۲۲، ۵۰ درصد قیمت خودرو و برای ایکس ۲۲ پرو حداکثر ۴۰ درصد اعلام شده است.

ناگفته نماند ثبت نام صرفا در نمایندگی‌های مجاز شرکت انجام می‌شود و امکان واریز آنلاین وجود ندارد.

در این طرح خودروهای ام وی ام ایکس ۳۳ اسپرت، ایکس ۲۲ اکسلنت اتومات و دنده‌ای و همچنین ام وی ام ایکس ۲۲ پرو حضور دارند. شاید جالب باشد که بدانیم این خودروها در بازار با چه قیمتی معامله می‌شوند؟

راز آسمان پایتخت

قیمت خودروهای چینی مدیران خودرو در بازار

به گزارش کاماپرس به نقل از تجارت نیوز، ایکس ۲۲ اکسلنت دنده‌ای نیز یکی از گزینه‌هایی است که در فهرست جدیدترین حراج مدیران خودرو قرار دارد. پیش‌پرداخت این خودرو ، ۲۱۵ میلیون تومان اعلام شده است. قیمت مصوب ایکس ۲۲ اکسلنت دنده‌ای برای آذر، ۴۳۰ میلیون تومان و نرخ این خودرو در بازار، حدود ۴۲۶ میلیون تومان است.

یکی دیگر از خودروهای موجود در این طرح ام وی ام ایکس ۳۳ اسپرت است. پیش‌پرداخت این خودرو در طرح فروش قسطی خودروهای چینی، ۳۱۵ میلیون تومان است. قیمت کارخانه‌ای ام وی ام ایکس ۳۳ اسپرت در آذر، ۶۳۰ میلیون تومان است؛ در حالی که این خودرو در بازار، ۵۸۰ میلیون تومان قیمت دارد.

امکان خرید قسطی ایکس ۲۲ اکسلنت اتومات نیز فراهم شده است. پیش‌پرداخت این خودرو، ۲۵۵ میلیون تومان اعلام شده است و قیمت کارخانه‌ای ایکس ۲۲ اکسلنت اتومات در آذر، ۵۱۰ میلیون تومان است. ایکس 22 اکسلنت در بازار، در محدوده ۴۹۵ تا ۵۰۸ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

آخرین خودروی موجود در این طرح ام وی ام ایکس ۲۲ پرو است. آورده اولیه برای این خودرو در طرح فروش قسطی خودروهای چینی، ۳۴۸ میلیون تومان اعلام شده است. قیمت کارخانه‌ای ام وی ام ایکس ۲۲ پرو که به تازگی رونمایی شده است نیز، ۵۸۰ میلیون تومان است. این خودرو  برای اولین بار در طرح فروش قسطی خودروهای چینی این شرکت وارد شده است.

اخبار مرتبط بازار خودرو:

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت مدیران خودرو به نشانی «mvmco.ir» مراجعه کنند.

مرتبط با : مدیران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز