شرایط دریافت وام 50 میلیون تومانی بانک شهر

تورهای مسافرتی لحظه آخر

بانک شهر از جمله بانک‌های خصوصی کشور است که انواع وام و تسهیلات را به مشتریان واجد شرایط خود پرداخت می‌کند. تسهیلات اعطایی بانک شهر در گروه‌های مختلفی دسته بندی می‌شود. یکی از وام‌های اعطایی بانک شهر، «شکوه شهر» نام دارد. این وام 50 میلیون تومانی تحت شرایطی به مشتریان بانک شهر اعطا می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، تمامی مشتریان حقیقی و حقوقی بانک شهر که کمبود نقدینگی دارند، می‌توانند برای دریافت این نوع تسهیلات اقدام کنند. هدف بانک شهر از اعطای تسهیلات شکوه شهر، تامین نیازهای بخش‌های مختلف اقتصادی و خانوارها است. ضمن اینکه سبد خدمات این مجموعه هم متنوع خواهد شد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

افرادی که در یکی از شعب بانک شهر سپرده قرض الحسنه یا کوتاه مدت دارند و مایل به دریافت این تسهیلات هستند، باید حداقل چهار ماه از مدت سپرده گذاری آن‌ها گذشته باشد. در غیر این صورت متقاضیان امکان دریافت وام را نخواهند داشت.

جزئیات وام 50 میلیون تومانی طرح شکوه شهر

نرخ سود تسهیلات مذکور براساس موارد مختلفی مانند میزان سپرده، مدت زمان خواب آن و … تعیین می‌شود. اما در کل نرخ سود این تسهیلات بین 10 تا 14 درصد خواهد بود. اقساط این وام هم به صورت ماهیانه پرداخت می‌شود. حداقل زمان بازپرداخت این وام 12 ماه و حداکثر مدت زمان پرداخت اقساط 24 ماه اعلام شده است.

در صورتی که بانک شهر به متقاضیان حداکثر مبلغ وام را با نرخ تسهیلاتی 14 درصد بپردازد و مدت زمان بازپرداخت اقساط هم 24 ماه تعیین شود، مبلغ اقساط 2 میلیون و 400 هزار و 644 تومان خواهد بود. جمع کل اقساط این مبلغ وام، 57 میلیون و 615 هزار و 460 تومان است.

افرادی که مایل به دریافت این نوع وام هستند، می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس www.shahr-bank.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک شهر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز