مدارک لازم برای دریافت وام بانک پارسیان

لست سکند

مشتریان بانک پارسیان به شرط داشتن شرایط لازم می‌توانند از انواع تسهیلات این مجموعه در زمینه‌های مختلف استفاده کنند. در واقع افراد متقاضی دریافت وام از بانک پارسیان، باید مدارک لازم برای تسهیلات مورد نظر خود را داشته باشند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بانک پارسیان به افرادی که در زمینه تعمیر و بازسازی مسکن، ساخت خانه، خرید انواع کالاهای مصرفی بادوام، تامین سرمایه واحدهای بازرگانی خود و خرید محل کار کمبود نقدینگی داشته باشند، تسهیلات اعطا می‌کند. دیگر تسهیلات بانک پارسیان در زمینه تامین مواد اولیه و خرید ماشین آلات و تجهیزات واحدهای تولیدی، کمبود نقدینگی گروه‌های خاص شغلی و به طور کلی اشخاص حقیقی واجد شرایط است. هر کدام از این تسهیلات نیازمند مدارک خاصی هستند که مشتریان باید آن‌ها را به شعبه مورد نظر از بانک پارسیان ارائه دهند. در ادامه این گزارش به برخی از مدارک برای دریافت وام بانک پارسیان اشاره خواهد شد؛

اخبار مرتبط را بخوانید:

مدارک عمومی مورد نیاز دریافت وام

اشخاصی که متقاضی دریافت انواع وام از بانک پارسیان یا هر بانک دیگری هستند، باید مدارک هویتی لازم را به این مجموعه ارائه دهند. ضمن اینکه طبق قوانین بانکی، نداشتن چک برگشتی یا بدهی معوق در سیستم بانکی برای تمامی متقاضیان ضروری است.

راز آسمان پایتخت

داشتن سپرده در یکی از شعب بانک پارسیان هم الزامی به نظر می‌رسد. منتهی نوع سپرده برای هر تسهیلات و وامی متفاوت است. برخی از وام‌ها به افتتاح سپرده کوتاه مدت، بعضی به سپرده بلندمدت و برخی هم به سپرده قرض الحسنه احتیاج دارند. ضمن اینکه گاهی اوقات داشتن خواب سپرده هم برای پرداخت وام اهمیت پیدا می‌کند.

مدارک مخصوص هر نوع تسهیلات

هر وام و تسهیلاتی بسته به نوع مبلغ و کاربرد آن به ارائه برخی مدارک خاص احتیاج دارد. مثلا بعضی وام‌ها به داشتن دو ضامن معتبر نیاز دارند و برای برخی هم باید سند ملکی یا مبلغ مشخصی سپرده ارائه داد.

به عنوان مثال برای تعمیر و بازسازی مسکن یا شرکت در ساخت پروژه‌های عمرانی باید سند ملک مورد نظر را به عنوان وثیقه در رهن بانک گذاشت.

بانک پارسیان به منظور خرید کالاهای مصرفی بادوام یا ماشین آلات و تجهیزات واحدهای تولیدی، به مقدار مشخصی تسهیلات ارائه می‌دهد. افراد متقاضی این نوع از وام باید فاکتور کالای مورد نظر خود را به یکی از شعب بانک پارسیان تحویل دهند تا بانک با سنجش توانایی بازپرداخت متقاضی و سایر سوابق مالی وی، یک مقدار معین از مبلغ مشخص شده در فاکتور را به عنوان تسهیلات به وی بپردازد.

افرادی هم که قصد خرید محل کار یا بازسازی آن را دارند باید جواز کسب یا مجوز فعالیت خود را به یکی از شعب بانک پارسیان ارائه دهند تا امکان دریافت تسهیلات در این زمینه را داشته باشند.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک پارسیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “مدارک لازم برای دریافت وام بانک پارسیان

  1. بازنشسته گفته:

    وام خرید کالا چند درصد هست؟
    باید اول وسیله بخریم بعد فاکتور ارایه بدیم!!!!!اگه پول داشتیم که وسیله رو میخریدیم باید اول پول باشه بعد وسیله تهیه کنیم🙃🙃

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز