جزئیات وام قرض الحسنه 70 میلیون تومانی بانک توسعه صادرات

بانک توسعه صادرات از جمله بانک‌های تخصصی است که به کارآفرینان و افراد شاغل در بعضی از حوزه‌های خاص تسهیلات اعطا می‌کند. اما این بانک از سال 1395 به متقاضیان واجد شرایط وام ازدواج هم پرداخت کرد. بر اساس مصوبه بانک مرکزی، این مجموعه وام قرض الحسنه 70 میلیون تومانی ازدواج را به هر یک از زوجین دارای شرایط می‌پردازد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، کل میزان پرداخت این وام توسط بانک توسعه صادرات تا بیست و نهم اسفندماه 1400 به 51 میلیارد و 200 میلیون تومان رسید. مبلغ وام ازدواج مشخص بوده و اگر هر یک از زوج‌ها امکان دریافت 70 میلیون تومان را داشته باشند، مجموع مبلغ این تسهیلات برای آن‌ها به 140 میلیون تومان خواهد رسید. این وام قرض الحسنه است و تنها به آن کارمزد سالیانه تعلق می‌گیرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

بنابر اعلام بانک توسعه صادرات، با توجه به تخصصی بودن فعالیت این مجموعه، محدود بودن شعبه‌های آن و همچنین به منظور سرعت گرفتن اعطای تسهیلات مذکور، تفاهم نامه‌ای با بانک قرض الحسنه رسالت منعقد کرده که وام ازدواج را به صورت نیابتی از جانب این مجموعه به متقاضیان واجد شرایط پرداخت کند.

آریاک سفر

در واقع بانک رسالت موظف است، سهمیه بانک توسعه صادرات را به شکل نیابتی هر ماهه به متقاضیان دارای شرایط بپردازد.

شرط ضامن برای دریافت وام قرض الحسنه 70 میلیون تومانی ازدواج

متقاضیانی که خواهان دریافت این تسهیلات هستند باید حتما ضامن معتبری را به بانک ارائه دهند. شرایط ضامن‌ها برای دریافت این نوع وام، ضمانت یک نفر کارمند رسمی دولت با ارائه گواهی کسر اقساط از سازمان مربوطه، به علاوه به همراه داشتن فیش حقوقی و حکم کارگزینی است.

مبلغ تسهیلات پرداختی ازدواج بانک توسعه صادرات همواره به روز رسانی می‌شود و به اطلاع خوانندگان می‌رسد. افراد برای اطلاع بیشتر درباره این وام می‌توانند به آدرس www.edbi.ir  مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک توسعه صادرات ایران
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “جزئیات وام قرض الحسنه 70 میلیون تومانی بانک توسعه صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز