جزئیات دریافت وام 200 میلیون تومانی از بانک شهر

لست سکند

بانک شهر به منظور ارائه خدمات ویژه به اساتید دانشگاه‌های مختلف، وام 200 میلیون تومانی تحت عنوان طرح «اساتید شهر» را تبیین کرده است. این تسهیلات در قالب عقد مرابحه به اساتید پرداخت می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از رده، این وام 200 میلیون تومانی که متخص اساتید است با بهره 18 درصد به آن‌ها اعطا می‌شود. استادانی که خواهان این وام هستند باید در یکی از شعب بانک شهر سپرده کوتاه مدت عادی داشته باشند یا آن را افتتاح کنند. ضمن اینکه حداقل باید سه ماه از خواب سپرده متقاضی گذشته باشد تا بتواند این وام را درخواست دهد. اما بانک شهر به منظور پرداخت این تسهیلات، سپرده وام گیرنده را مسدود نمی‌کند و حتی در زمان تسویه اقساط هم امکان بهره برداری از حساب بانکی وجود دارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

مبلغ اقساط وام 200 میلیون تومانی اساتید شهر

بر اساس اعلام قبلی بانک شهر، برای دریافت وام تا 50 میلیون تومان داشتن دو ضامن کسر از حقوق ضروری است. اما وام گیرنده برای دریافت تسهیلات بیشتر از این مبلغ باید سند ملکی ارائه دهد. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام 60 ماه اعلام شده است. طبق قوانین بانکی، وام گیرنده‌ای امکان دریافت تسهیلات مذکور را دارد که بدهی معوق یا چک برگشتی به سیستم بانکی نداشته و همچنین در صورت نیاز به سند ملکی برای پرداخت وام، آن سند نباید دچار بازداشتی با مشکلی باشد. پرداخت هزینه‌های جانبی برای ارائه ضامن و سند ملکی هم برعهده خود وام گیرنده است.

در صورتی که بانک مبلغ 200 میلیون تومان وام را با سود مشخص شده و مدت زمان بازپرداخت مذکور به متقاضی بپردازد، مبلغ اقساط برای وی 5 میلیون و 78 هزار و 685 تومان خواهد بود. کل سود این مبلغ وام هم 104 میلیون و 721 هزار و 129 تومان است.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک شهر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “جزئیات دریافت وام 200 میلیون تومانی از بانک شهر

  1. حسینی گفته:

    زحمت کشیدید بانکها دارن باپول مردم حال میکنن بهترین وامها رو با بیشترین زمان ممکن خودشون میگیرن و وقتی میخوان خدماتی بدن هزارتا شرط وحشتناک میزارن حرومتون بشه ان شاءالله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز