شرایط وام نقدی 2 میلیارد تومانی بانک شهر + مبلغ اقساط

بانک شهر به منظور حمایت از اقشار پزشکان و گروه‌های غیرپزشکی که در زمینه‌های مختلفی به مردم خدمات مناسب ارائه می‌دهند، وامی تحت عنوان «شهریار» اعطا می‌کند. این وام نقدی 2 میلیارد تومانی تحت شرایطی به متقاضیان پرداخت می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، حداکثر مبلغ این طرح تسهیلاتی برای پزشکان 2 میلیارد تومان است. اصناف غیرپزشکی حداکثر تا 1 میلیارد تومان امکان استفاده از این وام را دارند. افرادی امکان تقاضای این وام را دارند که در یکی از شعب بانک شهر سپرده قرض الحسنه داشته باشند یا آن را افتتاح کنند. ضمنا هنگام تقاضای این وام باید حداکثر سه ماه از خواب سپرده این افراد در بانک شهر گذشته باشد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

ضمانت اصلی این نوع وام، ضامن رسمی یا سند ملک خواهد بود. براساس اطلاعات موجود، تا سقف 50 میلیون تومان ارائه ضامن معتبر و بیشتر از این مبلغ، داشتن سند ملکی ضروری است.

حداکثر مدت زمان بازپرداخت 48 ماه است که به انتخاب خود وام گیرنده تعیین می‌شود. سود این تسهیلات هم 18 درصد اعلام شده است.

سود وام نقدی 2 میلیارد تومانی طرح شهریار

در صورتی که تسهیلات با مدت زمان بازپرداخت 48 ماهه به وام گیرنده اعطا شود، 16.8 درصد مبلغ وام بلوکه خواهد شد. در صورتی که مدت زمان پرداخت اقساط کوتاه‌تر شود، مسدودی مبلغ وام کمتر خواهد بود.

در صورتی که فردی از گروه پزشکی باشد و بانک به وی حداکثر مبلغ تسهیلات را اعطا کند، با توجه به نرخ سود مشخص شده و زمان بازپرداخت مذکور، مبلغ هر قسط برای وی 58 میلیون و 749 هزار و 999 تومان خواهد بود. کل سود این مبلغ وام 819 میلیون و 999 هزار و 962 تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن هم 2 میلیارد و 745 میلیون و 916 هزار تومان است.

مرتبط با : بانک شهر
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
ایمالز
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز