شرایط دریافت وام 200 میلیونی بانک سینا با اقساط ماهانه 6 میلیون

لست سکند

مشتریان بانک سینا در صورتی که در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند، با ایجاد میانگین حساب مورد نظر امکان درخواست برای وام 200 میلیون تومانی طرح «میعاد» را دارند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام بانکی، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، این وام 200 میلیون تومانی به افرادی تعلق خواهد گرفت که حداقل 100 هزار تومان در سپرده خود به مدت سه ماه نگهداری کنند. ضمنا سود این تسهیلات چندان نبوده و تنها 9 درصد اعلام شده است. سقف مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات نیز به 36 ماه می‌رسد. افرادی که خواهان این تسهیلات ارزان قیمت هستند باید ضامن تعیین شده توسط بانک را ارائه دهند. معمولا مبلغ ضمانت براساس نظر شعبه و سقف تسهیلات دریافتی متفاوت است و می‌تواند ضامن رسمی به همراه سند ملکی باشد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به میزان وام، حداکثر مدت زمان بازپرداخت و نرخ سود، مبلغ هر قسط 6 میلیون و 359 هزار و 947 تومان است. کل سود تسهیلات به 28 میلیون و 958 هزار و 75 تومان می‌رسد. جمع تسهیلات و نرخ سود آن نیز 230 میلیون و 83 هزار و 75 تومان خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

مدارک لازم برای درخواست وام 200 میلیون تومانی بانک سینا چیست؟

اشخاصی که امکان ایجاد شرایط مذکور را برای دریافت این تسهیلات دارند، باید به یکی از شعب بانک سینا مراجعه کرده و فرم درخواست این وام را پر کنند. ضمنا لازم است مدارکی مانند اصل و تصویر شناسنامه نیز به شعبه ارائه شود.

بانک سینا سال 1387 تحت عنوان یک بانک خصوصی فعالیت خود را آغاز کرد. این مجموعه انواع خدمات بانکی شامل گشایش حساب‌های قرض الحسنه پس انداز و جاری، سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت و بلندمدت، انواع خدمات ارزی و ضمانت نامه‌ها و… را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک سینا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز