شرایط دریافت وام 4 میلیارد تومانی بانک تجارت با سود 17 درصد

تور لحظه آخری-کاماپرس

طرح تسهیلاتی «تصنیف» بانک تجارت مختص آن دسته از مشتریان است که در یکی از شعب مجموعه مذکور سپرده کوتاه مدت عادی یا جاری داشته و میانگین حساب مناسب را ایجاد کرده باشند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام بانکی، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افرادی که مایل به دریافت وام 4 میلیارد تومانی بانک تجارت هستند باید حداقل دو ماه و حداکثر شش ماه میانگین حساب داشته باشند. ضمانت اصلی برای دریافت این نوع تسهیلات، ضامن رسمی و داشتن اعتبار شغلی است. ضمنا کسبه و فعالان صنایع مختلف باید پروانه کسب و صنفی خود را به بانک ارائه بدهند. سود این تسهیلات براساس سپرده و شرایط وام بین 17 تا 23 درصد متغیر است. حداکثر مدت زمان پرداخت اقساط نیز به 24 ماه می‌رسد. لازم به ذکر است که به اصل سپرده کوتاه مدت مشتریان طی روزهای بازپرداخت تسهیلات، سود 5 درصدی تعلق می‌گیرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به مبلغ تسهیلات، مدت زمان بازپرداخت 24 ماهه و نرخ سود 17 درصدی، میزان هر قسط 197 میلیون و 769 هزار و 57 تومان است. کل سود وام به 746 میلیون و 457 هزار و 3354 تومان می‌رسد. جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز 4 میلیارد و 746 میلیون و 557 هزار و 356 تومان خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

نگاهی گذرا به تاریخچه بانک تجارت

یکی از بانک‌های دولتی فعال کشور بانک تجارت است که بالغ بر 40 سال به مردم انواع خدمات بانکی اعم از افتتاح سپرده، خدمات ارزی، تسهیلات و تعهدات و … را ارائه می‌دهد.

طبق آخرین اخبار و اطلاعات، این بانک بالغ بر 17 هزار و 838 نفر کارمند دارد. تعداد شعب ریالی فعال این بانک به هزار و 350 شعبه می‌رسد. 18 شعبه ارزی بانک تجارت نیز فعالانه، در تمامی روزهای کاری هفته به مشتریان خدمت رسانی می‌کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک تجارت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز