جدیدترین وام بلوبانک برای سازمان‌ ها

تور لحظه آخری-کاماپرس

بلوبانک در راستای ارتقای رضایت شغلی کارمندان و افزایش بهره‌وری سازمان‌ها، تسهیلاتی جدید تحت عنوان «وام سازمانی» ارایه می‌کند.

به گزارش کاماپرس، افزایش بهره‌وری کارمندان یکی از مهمترین چالش‌های پیش روی سازمان‌ها بوده که همواره در جهت ارتقای آن تلاش می‌کنند. در این میان افزایش رضایت شغلی می‌تواند مهمترین عامل اثرگذار بر ارتقای بهره‌وری نیروی انسانی باشد. مساله‌ای که البته یک فرآیند آسان نبوده و نیازمند استفاده از ابزارها و راهکارهایی است که ضمن برقراری تعامل سازنده، به ارتقای تعهد، رضایت و وفاداری کارمندان کمک کند.

بیشتر بخوانید:

راهکارهایی برای ارتقای رضایت شغلی کارمندان

رضایت شغلی کارمندان را می‌توان با راهکارهایی همچون ایجاد محیط کاری دوستانه همزمان با حفظ احترام و کرامت انسانی افراد، برقراری ارتباطات مطلوب بین مدیران و کارمندان و یا اعطای پاداش‌های مالی و تشویق کارمندان تا حد بالایی ارتقا داد.

 

راز آسمان پایتخت

در همین رابطه، یکی از کلیدی‌ترین عوامل، ارائه و پرداخت وام به کارمندان است؛ عاملی که در کنار سایر مزایا می‌تواند به ایجاد حس رضایت و ارتقای بهره‌وری کارمندان کمک کند. این راهکار می‌تواند از سازمان‌ها و شرکت‌ها تصویری فراتر از یک محل کار ساخته و آنها را به عنوان حامی و یاور کارمندان معرفی ‌کند.

به عبارت دیگر، ارایه تسهیلات از موثرترین شیوه‌های افزایش رضایت شغلی است، چراکه به کارمندان این اطمینان را می‌دهد که بتوانند در زمان‌های ضروری بر روی محل کار خود حساب کرده و مانند پشتیبانی امن و مطمئن از کمک‌های مالی آن بهره‌مند شوند. از طرف دیگر سازمان‌ها و کسب‌وکارها نیز می‌توانند برای ارایه این تسهیلات از بانک‌ها و سازمان‌های مالی کمک گرفته و با همکاری این موسسات به کارمندان خود وام سازمانی پرداخت کنند.

جزییات «وام سازمانی بلوبانک»

در همین راستا، بلوبانک بانک سامان که همواره در ارایه تسهیلات ویژه‌ به مشترکان خود پیشرو بوده؛ در طرحی نوین تسهیلاتی تحت عنوان «وام سازمانی» به سازمان‌ها و شرکت‌های متقاضی ارایه می‌کند.

بر اساس این طرح، سازمان‌ها و شرکت‌ها می‌توانند مطابق با اعتبار هر نیرو، تسهیلات متنوعی را به‌ افراد ارائه کنند. این وام همچنین بدون نیاز به وثیقه و ضامن و به شکل کاملا آنلاین پرداخت می‌شود.

مراحل دریافت وام سازمانی بلوبانک

  • باز کردن حساب حقوقی توسط سازمان (شریک تجاری)
  • ارائه چک ضمانت توسط سازمان مربوطه به بلوبانک سامان
  • واریز حقوق ماهانه پرسنل به حساب بلوبانک سامان کارمندان
  • ارائه گواهی کسر از حقوق

گفتنی است بعد از طی این مراحل و ارسال درخواست از سوی سازمان‌ها، گزینه وام در اپلیکیشن بلوبانک سامان برای کارمندان فعال می‌شود. کارمندان ضمن مراجعه به منوی «فروشگاه» در اپلیکیشن و انتخاب گزینه «وام» می‌توانند میزان تسهیلات و زمان بازپرداخت آن را مشاهده کنند.

بازه قیمتی وام سازمانی بلوبانک

مبلغ این وام متناسب با اعتبار هر کارمند و مطابق با درخواست سازمان‌، از یک میلیون تا 200 میلیون تومان متغیر است. زمان بازپرداخت وام نیز با نظر و درخواست سازمان تعیین شده و سازمان‌ها می‌توانند  متناسب با هر کارمند، مهلت بازپرداخت وام را از 6 تا 24 ماه مشخص کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : بلوبانک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز