جزئیات طرح جدید پرداخت وام به کارمندان دولتی و خصوصی

تورهای مسافرتی لحظه آخر

بانک گردشگری به منظور حمایت از مشتریان و تنوع بخشی به سبد کالاها و خدمات خود طرح تسهیلاتی «کارما» را تدارک دیده است. تمامی شرکت‌ها و ارگان‌های دولتی و خصوصی امکان درخواست این وام را برای کارکنان خود دارند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام بانکی، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افرادی که مایل به دریافت وام طرح کارما هستند بهتر است در یکی از شعب بانک گردشگری سپرده کوتاه مدت عادی داشته باشند. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات اعتبار شغلی بوده و نسبت مبلغ تسهیلات به میزان سپرده 40 درصد اعلام شده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

درباره جزئیات سه روش پرداختی وام طرح کارما بدانید

این طرح به سه طریق به شرکت‌ها و ارگان‌های دارای حساب نزد بانک گردشگری که حقوق و مزایای کارکنانشان را از این مجموعه پرداخت می‌کنند، تعلق می‌گیرد. یک روش اعطای تسهیلات به میزان مشخصی از حقوق و مزایای ثابت هر کارمند مجموعه که به وی پرداخت می‌شود، مربوط بوده و بازپرداخت آن از محل حقوق ماه‌های آتی آن شخص است.

راز آسمان پایتخت

روش دیگر به اعطای تسهیلات به کارکنان شرکت براساس گردش حساب قرض الحسنه یا کوتاه مدت مجموعه از طریق شرکت برمی‌گردد. روش سوم نیز اعطای تسهیلات به کارکنان از محل منابع قرض الحسنه ویژه شرکت نزد بانک است. در این روش ارگان‌هایی که وجوهی را نزد بانک در حساب قرض الحسنه خود پس انداز کرده‌اند، این امکان را دارند با معرفی متقاضیان واجد شرایط، از بانک درخواست کنند که از محل حساب‌شان به آن‌ها تسهیلات پرداخت کنند.

بانک گردشگری از جمله بانک‌های خصوصی فعال و معتبر کشور است که انواع خدمات مرتبط با بانکداری الکترونیک، محصولات و خدمات عمومی و ویژه را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. این مجموعه ارائه دهنده انواع تسهیلات مرتبط با حوزه گردشگری و … به متقاضیان واجد شرایط است.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک گردشگری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز