ثبت نام وام 200 میلیون تومانی ارزان قیمت بانک سینا

لست سکند

طرح تسهیلاتی «میعاد» یکی از طرح‌های اختصاصی بانک سینا است که به منظور اعمال سیاست‌های خدماتی تدارک دیده شده است. سقف وام این طرح 200 میلیون تومان بوده و در زمره تسهیلات ارزان قیمت بانکی قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام بانکی، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید

به گزارش کاماپرس، به نقل از روابط عمومی بانک سینا، آن دسته از مشتریان بانک سینا که خواهان دریافت وام 200 میلیونی هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده کوتاه مدت با حداقل مبلغ سپرده 100 هزار تومان افتتاح کنند. حداقل میانگین سپرده گذاری متقاضیان این تسهیلات باید 5 میلیون تومان باشد و حتما سه ماه از مدت زمان افتتاح حساب گذشته باشد تا امکان درخواست این تسهیلات فراهم شود. براساس این طرح تسهیلاتی به ازای هر ماه سپرده گذاری، سه ماه بازپرداخت اقساط در نظر گرفته خواهد شد، با این حال مدت زمان تسویه تسهیلات از 36 ماه فراتر نخواهد رفت. نرخ این تسهیلات 9 درصد بوده و در قالب عقد مرابحه به مشتریان پرداخت می‌شود. وثایق مربوط به این وام براساس مصوبه بانک و آیین نامه‌ها و دستورالعمل‌های اعتباری در نظر گرفته خواهد شد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

مدارک لازم دریافت وام و مبلغ اقساط آن

در صورتی که مشتریان واجد شرایط باشند باید مدارک مورد نیاز برای دریافت این تسهیلات اعم از اصل و تصویر شناسنامه و کارت ملی خود را به شعبه مورد نظر ارائه بدهند و فرم مربوط به دریافت این تسهیلات را پر کنند.

با توجه به میزان وام، مدت زمان بازپرداخت آن و نرخ سود، مبلغ هر قسط 6 میلیون و 359 هزار و 947 تومان است. کل سود تسهیلات به 28 میلیون و 958 هزار و 75 تومان خواهد رسید. جمع رقم وام و سود آن نیز 230 میلیون و 83 هزار و 75 تومان خواهد بود.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک سینا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز