شرایط دریافت وام 100 میلیون تومانی بانک رفاه کارگران با اقساط 2 میلیونی

تمام کارمندان و بازنشستگان بانک رفاه کارگران و مستمری بگیران تامین اجتماعی که برای خرید کالاها کمبود نقدینگی دارند می‌توانند از طرح تسهیلاتی «رفاه کالا» این مجموعه استفاده کنند. سقف این وام 100 میلیون تومان بوده و در قالب کارت اعتباری اعطا می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، اشخاصی که مایل به دریافت وام 100 میلیون تومانی خرید کالای بانک رفاه هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه پرداخت کرده و فیش حقوقی خود را به مسئول تسهیلات ارائه بدهند. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات ارائه فیش حقوقی است. حقوق متقاضی باید به اندازه‌ای باشد که 60 درصد مبلغ وام را پوشش دهد. گذشته از این، متقاضیان باید ضامن نیز داشته باشند و به بانک ارائه بدهند. سود این تسهیلات 15 درصد است و مبلغ اقساط طی حداکثر 60 ماه به صورت خودکار از حساب وام گیرنده کسر می‌شود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

متقاضیان باید به این مورد دقت کنند که با وام دریافتی تنها امکان خرید کالاها و محصولات مختلف از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک رفاه را دارند و از وجه کارت اعتباری نمی‌توانند برای مورد دیگری استفاده کنند. افراد به منظور آگاهی از لیست فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک رفاه می‌توانند به سایت این مجموعه مراجعه کنند.

راز آسمان پایتخت

هدف بانک رفاه از ارائه این طرح تسهیلاتی چیست؟

مبلغ اقساط با توجه به سقف میزان وام، مدت زمان بازپرداخت و نرخ سود، 2 میلیون و 378 هزار و 993 تومان است. کل سود تسهیلات به 42 میلیون و 739 هزار و 581 تومان می‌رسد. جمع رقم وام و سود آن نیز 143 میلیون و 799 هزار و 581 تومان است.

بانک رفاه با ارائه این طرح تسهیلاتی به دنبال حمایت از مشتریان و شرکت‌های تولیدی و توزیع کننده کالاها و محصولات داخلی است.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک رفاه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

8 دیدگاه برای “شرایط دریافت وام 100 میلیون تومانی بانک رفاه کارگران با اقساط 2 میلیونی

  1. ناشناس ق ف گفته:

    برای ۱۰۰ تومن وام که اکثر بانکها اصلا تمایلی به دادن این وامها ندارن بماند، سود ان چرا اییییین همه زیاد ! این وام به سود بازار و بانک ، مشتری گرفتار همچنان در پی اخذ وام با سود کم…..

  2. حسن فریدنیا گفته:

    سلام مدریت با رفاه ببخشید من نمیخوام که برم طلا ودلار بخرم میخوام برم بدهی بدم که هر ما اضافه نشه ….شما سود ۱۵ درصد میگیرم واقسام از حقوق برمیداری اگر نمی‌خواهی گره باز کنی دست رودرد دلم بازنشسته نذار بااین وام دادنتان ممنون

  3. احد گفته:

    خدایی خیلی انصاف دارید.۴۳ میلیون سود این یعنی ۱۸ درصد وام !!؟؟؟ باید۱۱۸ میلیون اصل وام و سودش بشه و نه۱۴۳ میلیون

  4. رضا گفته:

    این روسایی شعب ومسولین وام بانک هیچوقت نشده وقتی از وام سوال میپرسم حداقل یک بار بگه بله میدیم وام به شما همیشه همیشه جواب منفی دادن ولی خودم دیدم وشنیدم به آشنا یا فامیلش یا دوستش بود داشت میکفت تو مدارک بیار مشکلی نیست حلش میکنم اون طرف هم داشت تشکر میکرد این ریس شعبه هم داشت میگفت ای بابا کاری نکردم وظیفه هست هر کار دیگه ای هم درمورد وام وپول داشتی تعارف نکن فقط زنگ بزن خلاصه وام هست برای خودشون برای ما ته خجالت هم نمیکشن ..خدا لعنت کنه کسی که سوء استفاده میکنه حق وناحق میکنه

  5. بازن نشسته گفته:

    واقعا چطوری روتون میشه این شرایط اعلام کنید به هر چیزی کن می پرستید با بازنشسته ها شوخی دارین یا چیز دیگه فرض کردین خجالت اوره واقعا ننگ اوره …..

  6. زند گفته:

    بانک‌ها دلشون برا تولید داخلی ویا حمایت از کالای ایرانی نسوخته با این وام ۴۳ درصدی میخوان کمبود نقدینگی خودشان را جبران کنند اونم اولویت با دوستان وآشنایان خودشان است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز