شرایط ثبت نام وام 1 میلیارد تومانی بانک پارسیان + مبلغ اقساط

مشتریان بانک پارسیان که مایل به دریافت تسهیلات طرح «نوید» هستند باید در یکی از شعب مجموعه سپرده کوتاه مدت افتتاح کرده باشند. بانک پارسیان به اصل سپرده مشتریان سود 5 درصدی می‌پردازد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام بانکی، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، اشخاصی که مایل به دریافت وام 1 میلیارد تومانی بانک پارسیان هستند، نیازی به ارائه ضامن رسمی به این مجموعه ندارند. ضمانت اصلی برای دریافت این وام مسدودی سپرده است. بنابراین مشتریان تا زمان بازپرداخت تسهیلات امکان استفاده از سپرده خود را ندارند. حداکثر مدت زمان پرداخت اقساط این تسهیلات با توجه به سود سپرده و درصد وام مشخص شده اما از 60 ماه فراتر نخواهد رفت. سود این تسهیلات برحسب سود سپرده و مدت زمان بازپرداخت تعیین می‌شود و بین 12 تا 23 درصد خواهد بود. لازم به ذکر است که متقاضیان با توجه به مبلغ سپرده و شرایط بازپرداخت خود، امکان درخواست تسهیلات این طرح تا سقف 300 میلیون تومان و در قالب کارت اعتباری را دارند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

آیا صاحبان کسب و کار امکان درخواست وام 1 میلیارد تومانی بانک پارسیان را دارند؟

در صورتی که حداکثر مبلغ وام، مدت زمان پرداخت اقساط و نرخ سود را در نظر بگیریم، میزان هر قسط 28 میلیون و 190 هزار و 471 تومان است. کل سود تسهیلات، 691 میلیون و 428 هزار و 265 تومان و جمع رقم وام و سود آن، 1 میلیارد و 691 میلیون و 488 هزار و 265 تومان خواهد بود.

این وام به منظور توسعه کسب و کار و خرید تجهیزات کاری نیز کاربرد دارد. بنابراین می‌توان گفت که دارندگان کسب و کارهای کوچک و متوسط نیز امکان درخواست این تسهیلات را دارند، منتهی حساب‌های کوتاه مدت آن‌ها باید به دستگاه کارت خوان یا درگاه اینترنتی متصل باشد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک پارسیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز