چگونه می توان با سند خودرو وام گرفت؟

پرداخت تسهیلات روی سند خودرو-کاماپرس

با وجود اینکه قیمت خودرو طی چند ماه گذشته کاهش پیدا کرده اما رشد نرخ آن طی سال 1401 آنقدر زیاد بود که ریزش قیمتی چند وقت اخیر برای خریداران واقعی چندان موثر نبوده است. البته با توجه به این رشد قیمتی، خریداران حقیقی می‌توانند از وام روی خودرو موسسات و مجموعه‌های معتبر استفاده کرده و اتومبیل مورد نظرشان را خریداری کنند.

به گزارش کاماپرس، در حال حاضر به منظور خرید خودرو رده متوسط در بازار باید حداقل 500 میلیون تا یک میلیارد تومان نقدینگی داشت. این مبلغ برای کارمندان بسیار بالاست و آن‌ها بعد از سال‌ها کار کردن هم امکان خرید اتومبیل مورد نظر خود را ندارند؛ ضمن اینکه معمولا به دلیل افزایش حجم نقدینگی و به دنبال آن سرعت سرسام آور تورم، احتمالا سال آینده با مبالغ 500 میلیون تومان هم نتوان حتی خودروهای رده متوسط بازار را خریداری کرد! بنابراین می‌توان با وام روی خودرو، اتومبیل مورد نظر را خریداری کرد و به مرور زمان اقساط آن را پرداخت. این شیوه باعث خواهد شد هم بتوان اتومبیل مناسب را خریداری کرد و هم به عنوان یک سرمایه‌ بلندمدت از آن استفاده کرد.

شرایط دریافت وام روی خودرو از مراکز معتبر

امروزه تنها بانک‌ها نیستند که وام خودرو می‌پردازند، بلکه مجموعه‌ها و مراکز معتبر فروش اتومبیل نیز به منظور کاهش استرس و تنش متقاضیان خودرو، وام روی ماشین اعطا می‌کنند. معمولا این نوع تسهیلات که مراکز فروش خودرو ارائه می‌دهند، از لحاظ سود تفاوتی با بانک‌ها و موسسات اعتباری ندارد؛ ضمن اینکه برای دریافت این نوع وام از مراکز فروش خودرو ضامن رسمی لازم نیست و تنها داشتن اصل و کپی کارت ملی و شناسنامه متقاضی برای دریافت چنین تسهیلاتی ضروری است.

معمولا وام ارائه شده، حداکثر 50 تا 60 درصد ارزش خودرو را پوشش می‌دهد؛ با این تفاوت که این نوع تسهیلات فوری بوده و برای گرفتن آن لازم نیست که مدت زمان زیادی معطل شد. به علاوه در این نوع وام، زمان بازپرداخت منعطف بوده و تعداد اقساط با توجه به شرایط متقاضیان مشخص می‌شود.

به منظور دریافت وام روی ماشین از این طریق و بدون مراجعه به بانک، باید به مراکز معتبر مراجعه شود؛ مراکزی که مجوز این کار را داشته و با بانک‌های دولتی و خصوصی کار کرده باشند؛ در غیر این صورت و با مراجعه به مراکز نامعتبر، احتمال از دست رفتن سرمایه و کلاهبرداری زیاد است و احتمالا سرمایه و اتومبیل، هر دو از دست خواهد رفت.

راز آسمان پایتخت

وام روی خودرو-کاماپرس

متین خودرو؛ بهترین مرکز برای دریافت وام روی سند ماشین

شرکت “متین خودرو” یکی از مراکز معتبر در رابطه با اعطای وام روی سند خودرو است که بالغ بر 20 سال انواع خدمات درباره خرید و فروش اتومبیل را ارائه می­دهد. این مجموعه به عنوان نماینده کارخانه­های سرشناس داخلی و خارجی شناخته می‌شود و انواع خودرو، اعم از دولتی و غیردولتی را تامین می‌کند.

فروش اقساطی این مجموعه به صورت تسهیلات بانکی برای انواع خودروهای ایرانی و خارجی، صفر و کارکرده ارائه می‌شود. این مجموعه وام روی سند خودرو نیز پرداخت می‌کند و تسهیلات اعطایی آن حداکثر 50 درصد از ارزش اتومبیل را پوشش می‌دهد. سند خودرو به نام مشتری و در رهن لیزینگ‌های بانکی بوده و افراد به منظور دریافت آن نیازی به ارائه نامه کسر از حقوق و ضامن ندارند. حداکثر مدت زمان تسویه وام روی سند ماشین متین خودرو، 36 ماهه و به صورت پرداخت هر سه ماه یک بار است. نرخ سود این تسهیلات از نرخ مصوب بانک مرکزی بیشتر نیست و در صورت تصویب نرخ جدید، این میزان نیز به­روزرسانی می‌شود.

با کارشناسان متین خودرو مشورت کنید

شرکت متین خودرو به متقاضیان وام خودرو برای دریافت آسان‌تر آن کمک می­کند. متقاضیان این تسهیلات، کافی است که با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرند تا میزان تسهیلات متناسب با خودرو انتخابی معین شود؛ سپس این مجموعه در رابطه با تهیه مدارک لازم، پرداخت بیعانه، ارائه اطلاعات درست و مواردی از این دست همراه متقاضی خواهد بود.

در صورتی که مایل به دریافت مشاوره از کارشناسان خبره و باتجربه این مجموعه هستید، کافی است به وبسایت این مجموعه به آدرس https://www.matinkhodroo.com/tashilate-khodro مراجعه کرده و اطلاعات تماس خود را ثبت کنید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شده و راهنمایی‌های لازم انجام شود.

انتهای پیام

مرتبط با : ایلیا متین خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز