شرایط دریافت وام 1 میلیارد تومانی بانک پارسیان چیست؟

صاحبان کسب و کارها و شرکت‌ها، اصناف و مشاغل حرفه‌ای اعم از پزشکان، دندان پزشکان و وکلا و هر واحد اقتصادی که مشتری بانک پارسیان است می‌توانند برای تسهیلات 1 میلیارد تومانی این مجموعه درخواست بدهند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام بانکی، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، وام 1 میلیارد تومانی مختص صاحب کسب و کارها و مشاغل تحت عنوان طرح «نوید» ارائه شده است. گروه‌هایی که واجد شرایط دریافت این تسهیلات هستند باید در یکی از شعب بانک پارسیان سپرده کوتاه مدت عادی داشته باشند. سود این طرح براساس سود سپرده و مدت زمان بازپرداخت تسهیلات مشخص می‌شود و کمتر از 12 درصد و بیشتر از 23 درصد نخواهد بود. حداکثر مدت زمان بازپرداخت اقساط نیز طبق سود سپرده و درصد تسهیلات مشخص می‌شود و از 60 ماه بیشتر نیست. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات مسدودی سپرده است، البته طی این مدت به اصل سپرده سود 5 درصدی تعلق می‌گیرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

طبق اطلاعات ذکر شده درباره حداکثر مبلغ وام، مدت زمان بازپرداخت و نرخ سود، میزان هر قسط دقیقا 28 میلیون و 190 هزار و 471 هزار تومان است. کل سود تسهیلات، 691 میلیون و 428 هزار و 265 تومان و جمع رقم وام و سود آن، 1 میلیارد و 691 میلیون و 488 هزار و 265 تومان خواهد بود.

برخی از خدمات بانک پارسیان را بشناسید

بانک پارسیان بیست و ششم شهریورماه سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرد و در کمتر از یک ماه دیگر وارد بیست و دومین سال کاری خود خواهد شد. این مجموعه طی سال‌های فعالیت خود انواع خدمات اعم از کارت خرید، کارت هدیه، سپرده قرض الحسنه پس انداز، خرید کالاهای مصرفی، تامین سرمایه واحدهای تولیدی، ساخت پروژه‌های ساختمانی، سرمایه گذاری بلندمدت یکساله، کارت مجازی برای مشتریان حقوقی و… را به مشتریان واجد شرایط ارائه داده است.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک پارسیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز