شرایط دریافت غیرحضوری وام 200 میلیون تومانی بانک ملت

بانک ملت به منظور جبران کمبود نقدینگی مشتریان خود و همچنین برای تنوع سبد خدماتش، در قالب سامانه فرابانک ملت هم تسهیلات ارائه می‌دهد. این وام 200 میلیون تومانی به میانگین حساب احتیاج دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افرادی که متقاضی دریافت این وام هستند باید در سامانه فرابانک ملت به صورت غیرحضوری ثبت نام کنند. افرادی که مایل به دریافت این وام هستند باید در یکی از شعب بانک ملت سپرده قرض الحسنه داشته باشند. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام 60 ماه و سود آن 18 درصد است. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات هم مسدودی سپرده، ضامن رسمی و اعتبار شغلی محسوب می‌شود. افرادی که مایل به دریافت این تسهیلات هستند باید بدهی معوق یا چک برگشتی در سیستم بانکی نداشته باشند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

مبلغ اقساط وام 200 میلیون تومانی سامانه فرابانک

میزان اقساط این مبلغ وام با توجه به مدت زمان بازپرداخت و سود تسهیلات مذکور، 5 میلیون و 78 هزار و 685 تومان است. کل سود این مبلغ وام هم 104 میلیون و 721 هزار و 129 تومان و مجموع رقم وام و سود آن 304 میلیون و 751 هزار و 129 تومان خواهد بود.

آریاک سفر

گذری بر تاریخچه بانک ملت

بانک ملت سال 1358 تاسیس شد و از آن زمان تاکنون انواع خدمات بانکی و مالی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. این بانک مهم‌ترین راهبرد خود را توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات، مدیریت روابط مشتریان، بهبود کیفیت خدمات، توسعه منابع انسانس و بهبود شاخص عملکرد معرفی کرده است. به همین منظور ارائه انواع خدمات مناسب، شناخت نیازها، رشد و بهره وری بانک و دسته بندی مشتریان را در برنامه دارد. شعار جدید این مجموعه «بانک ملت، تجربه‌ای متمایز» است.

این بانک تاکنون تندیس زرین سال 1396، عنوان سومین شرکت برتر ایران در سال 1395 سازمان مدیریت صنعتی ایران و … به دست آورده است.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک ملت
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز