آشنایی با انواع وام های بانک توسعه تعاون

بانک توسعه تعاون به منظور تکمیل سبد خدمات خود و همچنین در راستای اهدافی که دارد انواع وام‌ها و تسهیلات را به گروه‌های مختلف مردم ارائه می‌دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، هدف بانک توسعه تعاون کسترش کسب و کارهای مختلف، کمک به تعاونگران، بهبود وضعیت کلی جامعه و … است. در همین راستا هم انواع طرح‌های تسهیلاتی در این بانک معرفی شده که افراد با توجه به نیاز و شرایط خود امکان بهره گیری از این طرح‌ها را دارند. در ادامه این گزارش انواع طرح‌های تسهیلاتی بانک توسعه تعاون معرفی خواهند شد؛

اخبار مرتبط را بخوانید:

طرح کوثر

طرح کوثر بانک توسعه تعاون به ‌منظور توسعه فرهنگ قرض‌ الحسنه با دو رویکرد رفع نیازهای ضروری مشتریان حقیقی و اعضای تعاونی تا سقف 50 میلیون تومان و همچنین کمک به اشتغالزایی تا سقف 100 میلیون تومان در قالب طرح کوثر وام ارائه می‌دهد.

آریاک سفر

طرح حاتم

بانک توسعه تعاون از ابتدای تاسیس همواره حامی توسعه بخش تعاون بوده و خود را جزئی از خانواده تعاون کشور می‌داند. این بانک یکی از اهداف و رسالت‌های خود را تقویت، گسترش تعاونی‌ها و حمایت از تعاونگران می‌داند.
در این راستا بانک با هدف حمایت از تعاونی‌های تولید، مصرف و خدمات، یکی بسته‌های اعتباری خود را تحت عنوان« طرح حاتم» جهت ارائه به تعاونگران ارائه داده است.

بسته رونق تعاون

بانک توسعه تعاون مطابق اساسنامه تاسیس خود، تمامی تلاش لازم را در راستای تجهیز و تخصیص منابع مصرفی برای توسعه کمی و کیفی فعالیت‌های تعاونی در اقصا نقاط کشور ارائه کرده است. به همین منظور هم طرح «بسته رونق تعاون» را تدارک دیده و به واجدان شرایط کمک می‌کند.

طرح توسکا

بانک توسعه تعاون در نظر دارد به منظور رفع نیازهای مشتریان حقیقی و حقوقی که منابع مالی مازاد خود را به صورت ارزان قیمت در بانک توسعه تعاون سپرده گذاری کرده‌اند، وام اعطا می‌کند. این کار باعث اعتماد و همکاری مداوم مشتریان و بانک خواهد شد.

طرح همیار

این طرح بر مبنای ایجاد میانگین حساب جاری حقوق و دستمزد کارکنان سازمان‌ها جهت پرداخت تسهیلات است. کارکنان سازمان‌ها و شرکت‌هایی که حساب حقوق و دستمزد کارکنان خود را نزد بانک توسعه تعاون قرار داده‌اند، با افتتاح حساب و ایجاد میانگین به صورت تجمیعی و یا فردی از امکان دریافت تسهیلات برخوردار می‌شوند.

طرح مفید

در راستای ارتقا سطح رضایت مندی مشتریان و تسهیل فرآیند خدمت رسانی به آنان، بانک توسعه تعاون با ارائه «طرح مفید»، امکان بهره مندی از تسهیلات خود را جهت تامین نیازهای مالی گروه های هدف با درنظر گرفتن ارتباطی سودمند بین بانک و مشتری را فراهم آورده است.

طرح فرصت

رشد و شکوفایی اقتصاد کشور نیازمند وجود برخی پیش نیازها از جمله افزایش توان مالی گروه‌های هدف در جذب تسهیلات، تسریع فرآیند خدمت رسانی و افزایش و تنوع محصولات بانکی است. از این رو بانک توسعه تعاون در راستای تحقق اهداف خود با معرفی طرح «فرصت»، امکانی را برای طیف گسترده مشتریان خود در استفاده بهینه از املاک و مستغلاتشان به وجود آورد.

طرح هم کار

تمامی فعالان بخش تعاون و خارج از بخش تعاونی که دارای مجوز فعالیت از مراجع ذی ربط باشند، می‌توانند با افتتاح و ایجاد گردش حساب جهت خرید دفتر محل کار در قالب عقد مرابحه و اجاره به شرط تملیک از تسهیلات اعتباری این بانک بهره مند شوند.

طرح هم راه

مشتریانی که نزد بانک توسعه تعاون دارای هر نوع سپرده مثل بلندمدت هستند و این منابع را به سپرده بلند مدت ویژه طرح همکار منتقل یا سپرده ویژه طرح را ایجاد کرده‌اند، می توانند تسهیلات اعتباری این طرح را دریافت کنند.

طرح هم راه فرهیختگان

بانک توسعه تعاون به منظور حمایت از اساتید دانشگاه‌ها، موسسات عالی آموزشی، فرهنگیان و معلمان طرح هم راه فرهیختگان را تدارک دیده است. حداکثر مبلغ تسهیلات برای هر گروه آموزشی متفاوت است، اما حداکثر به 1 میلیارد تومان می‌رسد.

طرح هم راه سلامت

بانک توسعه تعاون به منظور پاسداشت خدمات گروه پزشکی و کادر درمان، زرح همراه سلامت را به منظور خرید ابزار و تجهیزات پزشکی و همچنین تعمیر و بهسازی محل کار تدارک دیده است. حداکثر مبلغ این وام هم بسته به حرفه پزشکی و محل کار تفاوت دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک توسعه تعاون
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز