شرایط جدید ثبت نام وام 300 میلیون تومانی بانک تجارت

لست سکند

بانک تجارت به منظور کمک به مشتریان و رفع کمبود نقدینگی آن‌ها طرح تسهیلاتی به نام «تسریع» را تدارک دیده است. وام 300 میلیونی این طرح با سود چهار، شش و 23 درصد به مشتریان پرداخت می‌شود. میزان سود تسهیلات با توجه به مدت بازپرداخت و ضریب تسهیلات سود وام مشخص خواهد شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام بانکی، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، حقوقی‌ها که مشتری بانک تجارت بوده و مایل به دریافت وام 300 میلیون تومانی تسریع هستند باید سپرده جاری داشته باشند. این تسهیلات به ضمانتی مانند ارائه فیش حقوقی صادره از شرکت و سفته نیاز دارد. علاوه بر آن مشتریان باید ضامن نیز داشته باشند.

دوره بازپرداخت این تسهیلات با توجه به نوع قرارداد متفاوت است. در صورتی که فرد با قرارداد قرض الحسنه وام گرفته باشد، حداکثر مدت زمان پرداخت اقساط برای وی 18 ماه خواهد بود. اما اگر شخصی با قرارداد مرابحه وام را دریافت کند با توجه به نرخ سود شش و 23 درصدی به ترتیب تا 24 و 36 ماه فرصت برای پرداخت اقساط این تسهیلات دارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

میزان اقساط و کل سود تسهیلات 300 میلیون تومانی بانک تجارت چقدر اعلام شده است؟

در صورتی که بانک تسهیلات را در قالب عقد قرض الحسنه و با شرایط مرتبط با این قرارداد ارائه بدهد، میزان هر قسط به 18 میلیون و 750 هزار تومان خواهد رسید. کل سود این تسهیلات 13 میلیون و 875 هزار تومان خواهد بود. جمع رقم وام و سود آن نیز به 314 میلیون و 75 هزار تومان می‌رسد.

لازم به ذکر است افرادی که مایل به دریافت این تسهیلات هستند نباید بدهی معوق یا چک برگشتی در سیستم بانکی داشته باشند و باید حتما فیش حقوقی از شرکت خود را به بانک ارائه بدهند.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک تجارت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز