شرایط ثبت نام وام 4 میلیارد تومانی بانک توسعه تعاون

تور لحظه آخری-کاماپرس

بانک توسعه تعاون به منظور تنوع سبد خدمات تسهیلاتی و برای کمک به تامین نقدینگی مشتریان واجد شرایط خود به منظور خرید دفتر کار اداری یا مسکونی، وام 4 میلیارد تومانی «هم‌کار» را ارائه داده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، مشتریان بانک توسعه تعاون به منظور استفاده از وام 4 میلیارد تومانی طرح همکار باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند یا آن را افتتاح کنند. ضمنا این مقدار تسهیلات برای ساکنان شهرهای بزرگ تهران، کرج، مشهد، اصفهان، تبریز، شیراز و اهواز است. سقف این تسهیلات برای ساکنان دیگر مراکز استان‌ها 3 میلیارد تومان خواهد بود. متقاضیان واجد شرایط ساکن در شهرستان‌ها نیز حداکثر تا سقف 2 میلیارد و 500 میلیون تومان از این تسهیلات بهره مند می‌شوند. سود این تسهیلات 23 درصد بوده و ضمانت اصلی برای دریافت آن دو ضامن دارای جواز کسب یا سند ملکی با کاربری اداری یا مسکونی اعلام شده است. مدت زمان بازپرداخت تسهیلات به انتخاب متقاضی متفاوت بوده و حداکثر به 48 ماه می‌رسد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به مبلغ وام برای ساکنان شهرهای بزرگ، نرخ سود و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 128 میلیون و 205 هزار و 889 تومان است. کل سود تسهیلات، 2 میلیارد و 153 میلیون و 882 هزار و 536 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 6 میلیارد و 164 میلیون و 342 هزار و 536 تومان خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

معرفی برخی از مهم‌ترین جوایز بانک توسعه تعاون

بانک توسعه تعاون یکی از بانک‌های فعال کشور است که خدمات گوناگونی را به تعاونی‌ها و صاحبان کسب و کارهای مختلف ارائه داده است.

کسب لوح هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی، جایزه مسئولیت اجتماعی خردادماه 1400 و … از جمله دستاوردهای این مجموعه محسوب می‌شوند.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک توسعه تعاون
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “شرایط ثبت نام وام 4 میلیارد تومانی بانک توسعه تعاون

  1. Emadmohamadi گفته:

    تا چه مقدار باید فاکتور لوازم خانگی ارائه بدیم که این وام شاملش بشه؟ برای جهاز دخترم میخوام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز