شرایط ثبت نام وام 300 میلیون تومانی بانک مهر ایران + مبلغ اقساط

لست سکند

اشخاص حقوقی که مشتری بانک مهر ایران هستند و به وام احتیاج دارند می‌توانند برای تسهیلات 300 میلیون تومانی طرح «مهریار» این مجموعه درخواست بدهند. این وام قرض الحسنه است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، حقوقی‌های مشتری بانک مهر ایران با افتتاح حساب قرض الحسنه و ایجاد میانگین حساب حداقل سه ماهه امکان درخواست برای وام 300 میلیون تومانی طرح مهریار را دارند. این وام سود ندارد و تنها کارمزد چهار درصدی به آن تعلق می‌گیرد. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات اعتبار شغلی است. علاوه بر این مورد، اشخاص حقوقی برای گرفتن این تسهیلات باید اساسنامه، جواز کسب و چک ارائه دهند. ضمنا کارکنان شرکتی که برای دریافت وام مهریار از طرف مجموعه خود معرفی شده‌اند این امکان را دارند به صورت ضربدری ضامن یکدیگر شوند. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات 36 ماه اعلام شده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به مبلغ وام، نرخ کارمزد و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 8 میلیون و 857 هزار و 196 تومان است. کل سود تسهیلات، 18 میلیون و 859 هزار و 38 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 318 میلیون و 919 هزار و 38 تومان خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

درباره بانک قرض الحسنه مهر ایران و دستاوردهای آن بدانید

بانک مهر ایران با هدف گسترش معارف اسلامی و فرهنگ قرض الحسنه و همچنین تعمیق هر چه بیشتر این سنت حسنه در کشور تاسیس شد و همچنان فعالیت دارد. این مجموعه انواع خدمات بانکداری اسلامی را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد.

بانک قرض الحسنه مهر ایران طی سال‌های فعالیت خود توانسته عنوان سومین بانک اسلامی جهان و بانک اول ایران سال 2018 به انتخاب بنکر، جایزه نخبه اقتصادی جهان اسلام سازمان همکاری اسلامی سال 2019 و … را به دست آورد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک قرض الحسنه مهر ایران
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

4 دیدگاه برای “شرایط ثبت نام وام 300 میلیون تومانی بانک مهر ایران + مبلغ اقساط

  1. حمیددهقانی گفته:

    سلام والا مامشکلمون با۵۰ میلیون حل میشه ولی هربانکی مراجعه کردیم اصلا جوابومن ندادن
    نه پارتی داریم نه سپرده داریم حقوق بگیرهستیم چه بایدکرد !!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز